12 czerwca 2014

Lato

Po kilku miesiącach chłodu nadeszło lato. Najbardziej chyba wyczekiwany czas w życiu każdego dzieciaka.
Szkoda, że trwa u nas tak krótko, a pogoda jest nieprzewidywalna. Na szczęście są miejsca, gdzie lato trwa dłużej, a słoneczko grzeje z taką samą mocą przez kilka miesięcy. Istnieje realna szansa na przedłużenie sobie wakacji, dla tych, którzy nie mogą odpoczywać w czasie tych dwóch miesięcy.
Uwielbiam lato. Uwielbiam nosić sandały i lenie sukienki, a jeśli mam taką możliwość wyjeżdżam tam gdzie ciepło.
Jeszcze nie zaplanowałam swoich, ale zazdroszczę tym szczęściarzom, którzy cieszą się teraz każdą chwilą spędzaną na ciepłych plażach.
Szkoda, że wszystko co dobre trwa tak krótko, a może na tym polega urok wakacji...
Życzę wszystkim  fajnych wakacji :)






Plaża Myrtos, Kefalonia.





Plaża Navagio, Zakynthos.                                                                                                                       

2 komentarze:

  1. Oszalałam! Co za wspaniały kolor wody,aż chce się skakac do niej przez monitor ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też oszalałam :) Woda ma niesamowity kolor.

    OdpowiedzUsuń