12 września 2014

Dla wujka

Zdjęcia te zrobiłam parę lat temu. Mam do nich duży sentyment, często do nich wracam i lubię je oglądać. Biały rumianek był niezwykły, jedyny w swoim rodzaju. Pomyślałam kiedyś, że już nigdy takiego samego zdjęcia tego kwiatka nie zrobię, że taka chwila zdarzyła się tylko raz.
To uświadomiło mi jak ważna jest fotografia. Pozwala utrwalać i zatrzymać chwile, które już nigdy się nie powtórzą. Przeglądając zdjęcia wspominamy sytuacje, wydarzenia, miejsca, ludzi. Dzięki fotografiom cofamy się w czasie i możemy doświadczać we wspomnieniach ponownie czegoś co kiedyś było, doświadczać emocji, związanych z tym co na zdjęciu jest utrwalone. Fotografia to magia.

Wujku bardzo za Tobą tęsknimy ...










14 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że fotografia to magia. Staram się zatrzymywać jak najwięcej zwykłych chwil na zdjęciach, żeby potem wracać do nich, bo to daje mi spokój...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będę starą kobietą...będę oglądała moje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia i to ona budzi do życia chwile bezpowrotne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z taba w 100%...dlatego fotografia to moja pasja i za razem praca...kocham ja calym sercem :)
    A rumianek faktycznie inny niz wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  5. już kiedyś Tobie to mówiłam,.... że uwielbiam rumiankową sesję. Piękne! Nie mogę się napatrzeć. Dziękuję za ten wpis :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio jadąc rowerem widziałam całą łąkę rumianku, żałowałam, że nie mam aparatu. Twoje zdjęcia piękne, ciekawie uchwyciłaś te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czasem tak bywa, że człowiek w fajnych momentach nie ma aparatu :)

      Usuń
  7. Zgadzam się z tym co napisałaś - fotografia to magia... to taki mały wehikuł czasu, dzięki któremu możemy na chwilę powrócić to chwil z przeszłości :) zdjęcia sprawiają, że ludzie, miejsca i sytuacje nigdy nie zostaną zapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak często wracam do zdjęć, które zrobiłam :)

      Usuń