10 października 2014

Dmuchawiec
















16 komentarzy:

  1. Cudowną sesję "im" zrobiłaś. Piękne światło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby tylko dmuchawiec a jakie piekne zdjecia, jakim obiektywem robias?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Zdjęcia robione były bardzo dawno temu obiektywem 18-55 z filtrem makro(strasznie badziewnym bez nazwy firmy).
      Jakoś poradziłam amatorskim aparatem z kitowym obiektywem i dziwnym filtrem :)
      Ostatnio ten sprzęt sprzedałam z żalem w sercu, tyle się na nim nauczyłam :(

      Usuń
  3. cudownie, jestem pod wielim wrazeniem! przepieknie ujete te dmuchawce, wygladaja jakby tanczyly na wietrze - takie moje skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wygląda jak balet... Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Chciałam ten post zamieścić pod tytułem "Baletnice" :)

      Usuń
  5. piękne uchwycone ulotności dmuchawca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa to dla mnie duży komplement :)

      Usuń
  7. Jestem pod przeogromnym wrażeniem... tak ten temat ugryzłaś, że wyszło pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też za to, że są niesamowite :)

      Usuń