24 października 2014

Jarzębina czerwona










11 komentarzy:

  1. Large images, just look at those colors, really bright.

    Best Regards from Gran Canaria (Spain)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale z jarzębiny... Jak ja tęsknię za dzieciństwem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tęsknie za dzieciństwem. Przed blokiem mojej babci było pełno drzew jarzębinowych :)

      Usuń
  3. Z jednego okna mojego domu mam widok na drzewko jarzębiny, zawsze mnie zachwyca. Piękna biżuteria..

    OdpowiedzUsuń
  4. O! U mnie na podwórku, z jarzębiny robiło się korale i bransoletki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem one wysychały i lądowały w koszu :)

      Usuń
  5. Jarzębina,igła,nitka..ożywiłaś wspomnienia,czas wspólnych beztroskich chwil:-)Piękne jarzębinowe fotografie:-)

    OdpowiedzUsuń