8 listopada 2014

Odbicie lustrzane
















18 komentarzy:

  1. Śliczne, pełne delikatności i ulotności zdjęcia... Szczególnie ostatnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ujęcie, zamknęłam ulotność i kruchość piórka;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jak cudownie, az sie dziwie gdzie Ty rbisz te zdjecia, tzn niby wiesz taki maly drobiazg ale trzeba miec dobre tlo itakie tam! magicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie klimaty. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się kolorystyka twoich prac :) A te jeszcze takie delikatne i minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zachwycają delikatnością i subtelną kolorystyką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko.
    Toz to mistrzostwo swiata. Jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sobie tak powymyślać. Często niepozorne przedmioty inspirują. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  7. Powiem szczerze, że jestem kompletnie oczarowana. To prawdziwa sztuka przy tak wielkim minimalizmie przekazać coś, co taki zachwyt potrafi wywołać. Szczere gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie wielki komplement. Dziękuję bardzo :)

      Usuń