19 listopada 2014

Pożegnanie jesieni

Jesień odchodzi w zapomnienie. Kolorowe liście opadły zastąpiły je czarne gałęzie smutnie targane przez listopadowy wiatr. Żegnam jesień i czekam niecierpliwie na zimę białą i łagodną.




Na rozgrzanie najlepsza herbatka w kubeczku z wąsami i do tego komin na szyję też wąsaty.


Moja sunia też chciała pokazać swoje łapki :)Wpychała się w kadr jak zawsze. Lubi podeptać kwiatki na łące, zasłaniać tło albo położyć się nie tam gdzie trzeba. Dlatego musiała zaistnieć na moim blogu.

17 komentarzy:

  1. Sunia milutka choć nie widać jej w całej okazałości. Tej kolorowej i słonecznej jesieni, która jak widać nieuchronnie od nas odchodzi też mi szkoda. A zimy tak bardzo nie wyczekuję, bo jestem "zmarzluch" i lubię dużo słońca. Masz rację oby była biała i łagodna, też bym taką chciała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem strasznym zmarzluchem i ciągle mi zimno. Zimę lubię, ale tylko ze śniegiem i nie zbyt niskimi temperaturami.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jejku, jaki świetny kubek!
    Nie chcę zimy, nie znoszę zimna i przemokniętych butów :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wzór na tym kubku. Na razie zimy nie widać :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przy robieniu zdjęć prosiła o uwagę i niechcący utrwaliłyśmy na zdjęciu jej łapkę a tematem zdjęć miały być dłonie :)

      Usuń
    2. to jeszcze zbliżenie na jej oczka :D

      Usuń
  4. Co za słodka łapka załapała się na zdjęcie :) I jaki boski kubek!
    Tak ładnie żegnasz jesień, że teraz niecierpliwie oczekuję powitania zimy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta łapka jest kochana i często prosi o uwagę :)
      Po jesieni będzie polska biała zima i wszystkie związane z nią kłopoty :)

      Usuń
  5. Ładne pożegnanie jesieni- również nie mogę doczekać się zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeej świetny kubeczek !! <3
    śliczny piesio ;)

    Obserwuję, miło będzie jeśli zrobisz to samo :P
    Zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, Marzena W.

    To jest moja radość podzielić się cudów.
    I słodkie wiadomość uroki mojego serca.

    Modlę się do szczęścia i pokoju na świecie.
    Dziękuję całego świata miłości i wsparcie.

    Mieć dobry weekend. Od Japonii, ruma❃

    OdpowiedzUsuń