24 listopada 2014

Prostota













16 komentarzy:

  1. Kwiaty jak najbardziej na czasie, nie uwierzysz, ale w ostatnią sobotę robiłam zdjęcia też w moich ulubionych słojach i słoiczkach z kwiatami chyba ostatnimi z łąki, również z jaskrami, bo to chyba jaskry?Nie wiem czy Twoje zdjęcia są wiosenne, czy robiłaś teraz, ale u mnie kwitną jeszcze mlecze, przetaczniki i zdarzały się jeszcze maki! Dzisiaj rano był spory przymrozek, więc okaże się co przetrwało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tych słoików, dzbanków i miseczek bardzo dużooooo :) Zdjęcia robiłam w maju i tą są jaskry. To jest bardzo dziwne ale jeszcze tydzień temu widziałam dmuchawce. Czekam na Twoje posty z kwiatami bo robisz piękne stylizacje :)

      Usuń
    2. Dziękuję, ale co do stylizacji i zdjęć to dopiero zaczynam się uczyć, bo wiesz z wygody tylko na aut. lub pół auto. Poznaje dopiero tryb manualny i nadziwić się nie mogę jakie wychodzą czasami kolory ze zwykłym starym obiektywem "naleśnikowym". Podoba mi się jak wyeksponowałaś zdjęcia pionowe, to nie jest chyba "rozmiar oryginalny" z paska w blogerze, bo wychodzą wtedy bardzo duże.
      Też kocham skorupy i już mam ich za dużo.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Jak opanujesz tryb manualny Twoje zdjęcia kwiatów nabiorą innego wymiaru (i tak są bardzo dobre) będziesz zachwycona. Nam kobietom ciężko opanować ten tryb (wiem coś o tym ), ale warto.
      Moje zdjęcia tu mają oryginalny rozmiar, ale ja je zmniejszam. Dłuższa krawędź zdjęć poziomych to 640 krótsza 424. W pionie często robię kolaże, więc rozmiar jest ten sam. Ostatnio zdjęcia w pionie zamieszczam większe czyli krótsza krawędź 640 a dłuższa zazwyczaj 960.
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
    4. Dzięki, fakt tryb M, to dla mnie czarna magia. Nie pozostaje nic innego tylko dużo ćwiczyć, aby nabrać wprawy. Pozdrawiam

      Usuń
    5. Wpadam choć na chwilę, żeby nacieszyć oczy, są takie piękne i słoneczne...

      Usuń
    6. Praktyka czyni mistrza. Po jakimś czasie M przestanie straszyć a A odejdzie w niepamięć. Życzę Ci Moniko powodzenia :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. jakie Ty robisz takie piekne zdjecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asia. To chyba jest moja wyobraźnia :)

      Usuń
  3. Uwielbiam prostotę :)
    Zdjęcia jak zwykle przepiękne, szczególnie dwa pierwsze zdjęcia mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten żółty :)
    Takie zdjęcia są idealne do wydruku i powieszenia w dużej formie :) By wiosna mogła być przez cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Marceliną, ja bym sobie wszystkie ściany obwiesiła Twoimi zdjęciami :)

      Usuń
    2. Dziewczyny Kochane dziękuję Wam bardzo :)

      Usuń