14 listopada 2014

Ptaszek i wiosenna gałązka







24 komentarze:

  1. Piękne aranżacje na styl dalekowschodni z kwitnącą gałązką polskiej " sakury". Lubię takie zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Kocham wiosenne kwiaty szczególnie kwitnące drzewa. Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. Minimalistyczne, subtelne i delikatne, naprawdę piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak u mnie wiosna gości bardzo często. Jest taka piękna i fotogeniczna :)

      Usuń
    2. O tak, wiosna jest bardzo fotogeniczna :)
      Aż mi poprawiłaś humor taką gałązką :))

      Usuń
  4. jak byłam mała urywałam sobie gałązki wisienek i też do wazonu dawałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero teraz to robię :)

      Usuń
    2. mnie dziadek gonił wtedy że psuję mu wisienki xd

      Usuń
    3. a CIebie ktoś przyłapał na obrywaniu gałązek? :D

      Usuń
    4. Uśmiałam się czytając ten komentarz :) :) :)
      Nikt mnie nie przyłapał, ale jak je zrywałam to bałam się, że mnie ktoś skrzyczy, bo rwałam je z osiedlowych drzewek. Kiedy robiłam zdjęcia kwiatków w mieście to ludzie do mnie podchodzili i rozmawiali, a nawet mówili mi gdzie znajdę fajne kwiatki do zdjęć, co jest w dzisiejszych czasach bardzo miłe :)

      Usuń
  5. Tak niewiele,a zarazem tak wiele dla oczu..fotografie piękne jak zawsze:-)Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, a wazon cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia. Oj jak ja bym chciała, żeby już była wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) U mnie na blogu wiosna jest bardzo często :)

      Usuń
  8. O jak to milo pozna jesienia moc ogladac tak wiosenne i radosne zdjecia :0 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, jak bardzo chciałabym, żeby wiosna wróciła...

    OdpowiedzUsuń