15 grudnia 2014

Japońskie klimaty











27 komentarzy:

  1. Aż zatęskniłam za wiosną...Piękne słoneczne kadry. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczne w sensie ciepłe i z klimatem, chyba dzięki oświetleniu "pod światło", Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Z tym oświetleniem trochę mi nie wyszło :(
      Ja też tęsknię za wiosną :)

      Usuń
    3. Wyszło, wyszło, bardzo, ja bardzo lubię zdjęcia pod światło. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, takie delikatne i czyste. Faktycznie, aż się tęskno robi za kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta gałązka pachnącej wiśni... ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd bierzesz takie piękne gałązki? Tak cudownie wiosennie mi się zrobiło :)
    I puszeczka śliczna, lubię Twoje pomysły na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo Kasiu :)
    Gałązki rwałam z drzewek między blokami i trochę się bałam, że ktoś będzie krzyczał, ale nic takiego się nie stało. Puszkę uwielbiam to był prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I od razu wprowadzają w spokojny,harmonijny nastrój:-)Wpuściłaś nimi trochę ciepła-piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i bardzo klimatyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń