24 stycznia 2015

Klucz do serca



28 komentarzy:

  1. Świetne!!! Takie proste, ale jakie wymowne i pełne treści. Czy rzeczywiście udało ci się znaleźć taki kamyczek w kształcie serduszka? Pięknie pada na nie światło, podkreśliło jego kształt.
    Pozdrawiam i spokojnej soboty i niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko :) Znalazłam ten kamyczek na plaży w Grecji i przywiozłam ze sobą. Niesamowite jest to, że można znaleźć kamienie o takich kształtach.
      Pokazałam go już wcześniej w tym poście: http://marzenafotografuje.blogspot.com/2014/06/plaza.html
      Też Cię gorąco pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

      Usuń
  2. O kurczę, ale fajny kamyczek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny :) Patrzę na niego cały czas jest w moim pokoju na półce :)

      Usuń
  3. Lubię taką prostotę w zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomysłowe zdjęcia. I to jest właśnie takie :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i jakie proste zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łezka się w oku kręci, gdy patrzę na to zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba Ci się to zdjęcie :)

      Usuń
  7. Cudowne, cudowne ! Aż mi się serce poderwało do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Martyno :) Miło mi :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Leonku, że Ci się podoba :)

      Usuń
    2. to razem ze stokrotkami moje ulubione ujęcia u Ciebie :D

      Usuń
    3. Miło mi słyszeć, że komuś się podoba to co robię :)

      Usuń
  9. Doskonałość minimalizmu, uwielbiam :)
    A Twój blog skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu :) Cieszę się bardzo, że do mnie zawitałaś :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciesze się Marylko, że Ci się podoba :)

      Usuń
  11. Proste, a jak wiele mówi. Fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste i wymowne zarazem. Serduszko z kamienia ale klucz duży, więc może uda się je otworzyć. :)
    Fajny pomysł. :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. powiem tyle - pięknie powiedziane ;)

    OdpowiedzUsuń