29 stycznia 2015

Małe stopy



48 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie, bardzo ładny kadr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś w mój czuły punkt.
    Jeden z najbardziej lubianych przeze mnie motywów w nawiązaniu do fotografii dziecięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :) Stópki, małe rączki i paznokietki :)

      Usuń
  3. Мне нравятся эти маленькие ноги:) Захотелось побродить по горячему песку....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am glad that you like picture Ala. I like the warm sand too :)

      Usuń
    2. Łeee! Teraz dopiero widzę, że bezczelnie podpiełam się pod czyjś post, oczywiście niechcący ;)

      Usuń
    3. Nie ma problemu, nawet nie zauważyłam :)

      Usuń
  4. małe stópki zawsze rozczulają:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, a te są szczególnie kochane :)

      Usuń
    2. Dużo tuptają z prędkością światła :)

      Usuń
    3. taki speedy Gonzales z niego?:D

      Usuń
    4. może zostanie sportmenem?:D

      Usuń
  5. Małe i słodziutkie te stópki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Eu também não encontrei!

    Pés fofinhos! :P

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś tak mam, że brzydzę się stóp, ale te są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się brzydzę, bo z wiekiem ludzkie stopy są ohydne, ale bywają też zadbane. Dziecięce stopy są perfekcyjne: bez zrogowaciałych pięt, haluksów itp. :)

      Usuń
  8. Ale piękne stópki! Lubię takie kadry w dziecięcych sesjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie kadry :)

      Usuń