26 stycznia 2015

Miniaturzystka

Nie umiem pisać pięknych tekstów ani przelewać na papier swoich myśli. Nie będzie to zapewne idealna recenzja  książki, którą chciałam Wam polecić. O czym jest "Miniaturzystka" Jessie Burton dowiecie się ze zdjęcia okładki.
Książka bardzo mnie poruszyła, bo jest nie tylko historią losów młodej dziewczyny, ale pokazuje życie kobiet w XVII wieku i ma też odniesienie do sytuacji życiowej współczesnych kobiet.
Jedynym wielkim minusem jest jej cena 48 złotych. Udało mi się jednak kupić ją 15 złotych taniej przeszukując księgarnie w internecie. Długo zastanawiałam się nad zakupem, bo różnie to bywa z treścią książek, a nowości nie są dostępne w bibliotekach. Nie żałuję jednak wydanych pieniędzy, bo "Miniaturzystka" wciąga tak bardzo, że ciężko ją odłożyć i pozostaje w pamięci na długo. Zapewne kiedyś do niej wrócę i przeczytam ją jeszcze raz.
Gorąco polecam :)




W "Miniaturzystce" można znaleźć pełno inspirujących cytatów.




30 komentarzy:

  1. Dobrze, że książka okazała się warta swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, bo mam kilka nietrafionych bestselerów na półce :)

      Usuń
  2. Поздравляю с покупкой для души:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hope You can buy this book in Rusia :)

      Usuń
    2. В шопинг - блокнот записала:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Obczaj, przeczytaj i daj znać czy Ci się spodobała :)

      Usuń
    2. Ciiii trzeba szanować pracę innych w necie :D

      Usuń
  4. Idealna propozycja z ciepłym kocem i kubkiem herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna :) Ja czytam późno w nocy :)

      Usuń
  5. Holenderskie chodaczki widzę:) wygląda ciekawie ta książką, już samo miejsce akcji mi się podoba, ciekawa jestem jak było w Amsterdamie w tamtych czasach. Byłam dwa razy w tym mieście, coś niesamowitego;D spróbuję tą książkę dorwać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chodaczki przywiozłam sobie z Madurodam Muzeum w Hadze :) Też byłam w Amsterdamie i dlatego poczułam klimat książki, stare kamienice, kanały ..

      Usuń
  6. wroce do twojego postu jak bede miala czas na czytanie... teraz musze ogarnac moje zycie i mieszkanie :P po wszelkich stresach ale ciesze sie ze oplacalo sie wydac 15zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Ciebie Agato :) Powodzenia w walce z rzeczywistością :)

      Usuń
  7. Dziękuję za polecenie :) Przeczytam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Zainteresował mnie opis tej książki, zwrócę na nią uwagę podczas następnych zakupów w necie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Jestem pewna, że spodoba się takiej wrażliwej osobie jak Ty :)

      Usuń
  9. Kazda kobieta architektem losu...podoba mi sie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cytat zrobił na mnie bardzo duże wrażenie :)

      Usuń
  10. O, coś dla mnie! Fajnie, że dodałaś ten wpis bo mimo, że uwielbiam czytać to nie rozglądam się sama za książkami, przeważnie dostaję od kogoś lub usłyszę o czymś ciekawym. Ta zdecydowanie mnie zainteresowała i zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainteresowała i gorąco polecam :)

      Usuń
  11. Bardzo mnie zainteresowałaś tą książką :)

    OdpowiedzUsuń