2 stycznia 2015

Motyle na szczęście











23 komentarze:

  1. Piękne kadry, podobają mi się szczególnie te na tle czarnej sukienki.
    Przed świętami u mnie w domu pojawił się motyl na firance, chyba się przebudził. Być może przechował się, gdzieś na strychu. Wniósł ze sobą powiew wiosny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko :) To jest niesamowite motyle w grudniu, poziomki w październiku coś nie tak dzieje się w przyrodzie. Czekam na wiosnę z utęsknieniem, bo to co mamy teraz to nawet zimą się nie da nazwać :(

      Usuń
  2. Oby wiosna przybyła czym prędzej! :) Mnie ostatnie przypadło do gustu, miło się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wiosna, wiosna...ile osób już na nią czeka :)

      Usuń
  3. Czarno-biale mnie ujelo bardzo:)
    Czekam na motyle z niecierpliwoscia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że Ci się podoba :) Ja też na nie czekam :)

      Usuń
  4. Pięknie uchwycone, oby przyniosły szczęście w Nowym Roku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szczęście by się przydało w dużych ilościach :)

      Usuń
  5. Piękny widok, aż przywołało lato na wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że wywołują takie skojarzenia :)

      Usuń
  6. coś wspaniałego! motylki i dłonie... coś ulotnego się złapało w czymś nieulotnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mogłyby być prawdziwe, ale nie da się :)

      Usuń
    2. ja jak byłam mała łapałam żywe motylki ;p

      Usuń
    3. Ja też, ale je szybko je wypuszczałam, na szczęście :)

      Usuń
  7. Te na tle czarnej sukienki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciesze się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  8. Bardzo udane eksperymenty, tak miło oglądać motyle zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Kocham motyle, nie wiem czy to już obsesja. Jest w motylach coś niesamowitego, niby robal a taki barwny i piękny :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało :)

      Usuń
  10. Hello, Marzena W.

    Happy New Year. I wish your best.

    I dedicate a lot of thanks for your support.

    Warm Greeting
    From Japan, ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjęcia. Podobają mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń