23 stycznia 2015

Na moim niebie











19 komentarzy:

  1. Piękne chmurki były na niebie, miło na takie patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne widoki, pod takim niebem można marzyć i śnić., dają ukojenie i spokój.
    Piękne zdjęcia Marzenko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie chmury. Zobaczyłam je jak były maleńkimi barankami a niebo wyglądało jak sklepienie jakiegoś wnętrza. Cudne. Zanim zarzuciłam kurtkę na piżamę i zaczęłam robić zdjęcia chmury zaczęły zlewać się w całość :)

      Usuń
  3. Piękne... takiego nieba mi dzisiaj trzeba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Tylko mgły, białe niebo i nic poza tym :(

      Usuń
  4. Piękne:) mi tak jak i Elle - brakuje takiego błękitnego nieba...trochę mnie już dobija ta pogoda.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niebo bywa piękne i jest za darmo dla każdego :) Pogoda dobija wszystkich. Śnieg mógłby zakryć tą brzydotę :)

      Usuń
  5. Piekne niebo :)) Natura jest piekna sama w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda tylko z niej czerpać natchnienie :)

      Usuń
  6. Takie zdjęcia chmur są dobre jako tekstury do innych zdjęć ;)
    Faktycznie, że pięknie to Twoje niego wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź i tą kiedyś. Zgromadziłam już sobie trochę tekstur :)

      Usuń
  7. Niby to tylko chmurki a jakie piękne zdjęcia :) Baaaaaardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Pozdrawiam :)

      Usuń