18 lutego 2015

Diabelski młyn












28 komentarzy:

  1. Oczywiście nie ma takiej opcji, że wsiadam, ale na piękne zdjęcia popatrzeć można zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takiej opcji nie dopuszczam. Wolę się przyglądać. Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O tak, zdjęcia piękne, ale na sam widok tej karuzelki rzygać mi się chce:D za nic bym tam nie wlazła;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też i na dodatek wyobraźnia podsuwa mi jeszcze gorsze scenariusze :) :) :)

      Usuń
  3. Odpłynęłam myślami, jakoś tak wakacyjnie się zrobiło... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :) Zdjęcia robiłam na zakończenie sezonu wakacyjnego rano a potem były tam niezliczone tłumu i pokaz fajerwerków :)

      Usuń
  4. Karuzela co niedziela ....Fajnie, kolorowo ,wesoło . Zdecydowanie zapachniało latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo :) Lato, kolory i karuzele ... :) :) :)

      Usuń
  5. Marzena , ты молодец. Отличные снимки.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzeć na śliczne zdjęcia mogę, ale do wagoniku nie wsiądę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wsiąść nie wsiądę, ale zdjęcia ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cudne, kolorowe, pięknie podkreślajace ruch i zabawę, choć nigdy nie daję się namówić na takie atrakcje, do tej Twojej karuzeli chętnie bym wsiadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Może tak razem, była by niezła jazda :) :) :)

      Usuń
  9. Chętnie wsiadłabym na taką karuzelę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie by było niedobrze na takiej huśtawie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego nie zaryzykowałam :)

      Usuń
    2. nawet na takich małych karuzelach zdycham xd

      Usuń
  11. Świetne - szczególnie przypadło mi do gustu to ze słońcem w kadrze, ale wszystkie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kinga i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie atrakcje! Przypomniałaś mi tym moją wycieczkę do wesołego miasteczka, gdzie z diabelskiego koła było widać całe miasto, przepiękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś odważna :) Widoki musiały być piękne :)

      Usuń
  13. Cudowny :) chciałabym kiedyś sie na takim znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w Polsce, ale na zachodzie Europy takich rozrywek jest pełno. Trzymam kciuki, żeby się udało :)

      Usuń