3 lutego 2015

Hiacynt







24 komentarze:

  1. Uwielbiam hiacynty!!! Mogę patrzeć godzinami na takie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam a ten już przekwita :)

      Usuń
  2. Как мило:) Улыбаюсь:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hiacynt zawsze mi przywołuje na myśl wiosnę i obłędny zapach słodyczy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale go obsypało kwiatami, piękny! Mój wyrósł biały, ale kwiatków to ma niewiele...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrzebałam sobie taki okaz z kilkoma kwiatami. Rok temu miałam różowy tylko z dwoma, ale był piękny :)

      Usuń
  6. Przepieknie zakwitł. Cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny!
    Ja mam białego, ale okazało się, że dostałam alergii po tym jak zakwitł i z pokoju wywędrował do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest wyjątkowy. Też dostaję alergii na różne rzeczy :)

      Usuń
  8. Piękne i do tego poczułam ich cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach mają bardzo intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Był śliczny. Dziś już został jeden. Szybko rozkwitają i szybko przekwitają :)

      Usuń
  11. Ale pięknie i jasno:) aż się oczy cieszą i serducho roście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak jest jasno i przejrzyście. Dziękuję :)

      Usuń
  12. Lubię hiacynty :) Śliczne zdjęcia ;)
    U mnie wreszcie storczyk zakwitł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. U mnie dziś rozkwita narcyz z godziny na godzinę a przekwita hiacynt :)

      Usuń
  13. Uwielbiam ten odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń