7 lutego 2015

Nagietek







27 komentarzy:

  1. piękny :) ja sobie zrobiłam macerat nagietkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też używałam nagietka w kosmetykach :)

      Usuń
  2. Добрый день, Marzena ! Чудесные снимки. Календулу ежегодно к лету выращиваю на лоджии для услады глаз и души:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Ala :) I have no patience for growing flowers on the balcony. Your balcony has to be very colorful :)

      Usuń
    2. Был очень красочный до появления кошки:)

      Usuń
  3. Cudne kadry :))) Chce się wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też ze wszystkimi kolorami, zapachami i kwiatami :)

      Usuń
  4. Oczarowałaś mnie tymi nagietkami - a dwa ostanie zdjęcia rewelacja Marzenko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczarowałaś mnie tymi nagietkami - a dwa ostanie zdjęcia rewelacja Marzenko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo Martyno i cieszę się, że Ci spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, piękne, ten przedostatni jest magiczny! Normalnie czary są na tym zdjęciu:O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana.To jest bardzo ważny dla mnie komplement. Lubię czarować rzeczywistość :)

      Usuń
  8. Piekny i upominający o wiosnę :))
    Miłego weekendu zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Szczególnie ostanie bardzo mi się podoba, tło i barwy pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa ostatnie zdjęcia są po prostu przecudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo szczęśliwa Kasiu, że Ci się podobają :)

      Usuń
  11. Śliczne, a ostatnie jest bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skromny, a taki uroczy.Swietne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń