13 lutego 2015

Piątek

Życzę wszystkim miłego weekendu :)



44 komentarze:

  1. Chętnie bym sobie coś takiego zapodała na ścianę w dużym rozmiarze, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Kochana :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia, szczególnie to pierwsze.
    Udanego weekendu zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Weekend był udany :)

      Usuń
  3. Miłego weekendu i Tobie :) Pierwsze zdjęcie to bajka, a drugie fajnie by wyglądało w ramie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie to absolutna rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba Kinga :) Dziękuję

      Usuń
  5. pieknie Marzenko, tak jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby Twoje życzenie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ujęcia, jak zwykle :) To drugie jak na obrazie malowane...
    Udanego weekendu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Dziękuję bardzo Marta :)

      Usuń
  8. o wow przepiekne zdjecia ! Miłego weekendu :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też Cię obserwuję ;)

      Usuń
  9. Miłego weekendu i Tobie :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram oby dwa zdjęcia :) Marzenko- Tobie również miłego weekendu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zabieraj ;) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Marzena, сказочных выходных! тебе) Второй снимок особо понравился!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze fantastyczne :) Mimo, że mamy sobotę to nadal miłego i spokojnego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia, Tobie również miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia :) ! Czuję niedosyt i chętnie zobaczyłabym więcej :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. Będzie dużo więcej. Zapraszam do odwiedzin i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Witaj Marzenko,
    ja za Wami też już się stęskniłam.
    A Ty jak zwykle pokazujesz nam cudowności.
    Ujęcia, kolory są cudne i te efekty...
    Dzięki, że to ostatnie zdjęcie powiększyłas jest naprawdę niezwykłe, coś na pograniczu obrazu i fotografii. Zawsze fascynują mnie kolory na zdjęciach (choć b&w kocham bardzo). Poza cudowna barwą kwiatów, to chyba odcienie magenty, tak pięknie i prezentują się na tym zdjęciu zielenie od ciepłych po niebieskawe i to nadaje takiej malowniczości. Oj ale się rozpisałam o kolorkach, ale trudno nie zachwycać sie Twoimi zdjęciami. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj z powrotem Moniko :) Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia. Pięknie piszesz, aż mi się miło zrobiło. Czuję się teraz wspaniale. Dziękuję bardzo :) Szkoda, że ja nie potrafię tak pisać, zapewne byłoby tu o wiele więcej tekstów. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
    2. Marzenko, ja też mam zawsze kłopot z tekstem, jestem po profilu matematyczno-fizycznym więc nie mam tak zwanej płynności, czy lekkości pióra, raczej konkrety. A na punkcie malarstwa i kolorów mam " bzika".

      Usuń
    3. Nie zgadzam się jest ładnie. Po Twoich zdjęciach widzę, że masz bzika. Szczególnie te ostatnie niebieskie kwiaty na tle starej deski wyglądają jak obrazy :)

      Usuń