6 marca 2015

Czekając na wiosnę













24 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać tego momentu gdy wiatr podczas wiosennego spaceru przyniesie słodką woń kwitnących drzew :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Cieszy mnie już dłuższy dzień i śpiew ptaków. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A powoli już wpadają w oko pierwsze krokusy :) Świetnie wyszły Ci te zdjęcia, delikatne i takie ciepłe barwy, zwłaszcza na pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zielenie są magiczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Miłego dnia życzę :)

      Usuń
  4. O! Podkręcasz nasze oczekiwania na wiosnę tymi kadrami :D Tymczasem roślinki już w pąkach, ptaki śpiewają, dzień dłuższy, już nie mogę się doczekać kiedy się zazieleni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak ze znudzenia niejaką porą roku. Niestety w mojej części Polski z tym kwitnięciem roślinek jeszcze nie za bardzo. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepiekne zdjecia :)
    Przyjemnego weekendu życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie :) :) :)

      Usuń
  6. Ale cuda, powiało od tych zdjęć taką wiosenną świeżością, delikatnością. Czuć to już w powietrzu, mimo, że nic jeszcze nie kwitnie:) wczoraj myłam okna, prałam firanki, wiosna zawsze mnie tak nakręca;D miłego weekendu Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wiosna jak odrodzenie, człowiek ma więcej energii :)

      Usuń
  7. Cudna wiosna u Ciebie, taka z marzeń. Piękne zdjęcia jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  8. coś wspaniałego na kwiatuszki lekkie patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i chciałby się wiosny już jutro, z takimi widokami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Marzenko czekam i ja na wiosnę... właściwie czekam na nowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo, bardzo ...:) :) :)

      Usuń
  11. Ależ mi brakuje takich widoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Na razie muszą nam wystarczyć zdjęcia :)

      Usuń
  12. Marzena, спасибо за радующие глаз картинки:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Ala, Very nice to hear such words :)

      Usuń