28 kwietnia 2015

Bez tytułu






50 komentarzy:

  1. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale to pierwsze...cudo! Widzę, że zadurzyłaś się w Heliosie na amen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu odleciałam totalnie ;) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. O matko jakie przepiekne zdjęcia!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu, cieszę się, że Ci się podobają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jemu jakie przepiękne ujęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cudne!!!. To pierwsze można powiesić jako obraz, kolory niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taka sobie zabawa z filtrami :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. A ja zakochałam się w ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko kolory i bokeh cudowne :)))))) Wow :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Staram się i bardzo jestem szczęśliwa kiedy słyszę WOW :) :) :)

      Usuń
    2. wydaj swój album ze zdjęciami:D

      Usuń
    3. Kochana to się chyba nigdy nie wydarzy. Są lepsi, ale dziękuję za komplement :)

      Usuń
    4. Leon bojkotuje innych:)

      Usuń
  8. Za oknem deszcz i wiatr hula, a zaglądam do Ciebie i od razu banan zagościł na mej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hula i niszczy wszystkie kwiaty, do tego zimno strasznie. Jesteś mile widziany na moim blogu :)

      Usuń
  9. Drugie zdjecie jest rewelacyjne - miekkie, eteryczne, prawie czuć jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Kinga, że Ci się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Marzeno, co za cuda! To pierwsze zdjęcie... wprost przepiękne, słów nie mam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Takie słowa dodają mi skrzydeł :)

      Usuń
  11. Urzekają mnie Twoje zdjęcia, są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Bardzo mnie cieszą Twoje słowa. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Boa tarde, a beleza não necessita de titulo, ela mesmo já tem titulo quando nasce, as fotos são magicas com enorme beleza.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Antonio, Your words are beautiful. Thank You and I'm very happy that You like my work. Warm regards :)

      Usuń
  13. Zaglądam i zaglądam i nie mogę się nimi nacieszyć.
    Pozdrawiam, Marzenko przesłałam emaila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Moniko, że tak Ci się podobają. Ja jestem bardziej krytycznie nastawiona do swoich prac. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Genialne! Jestem zachwycona :)
    chybarobiezdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  15. Piekne kolorki na pierwszym zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crossownie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Piękne fotografie ....

    pocałunek i uścisk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Ariel. Thank You for visiting my bolg. Warm regards :)

      Usuń
  17. Przepiękne! *o*
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Marzena,
    Very wonderful shots!!
    Great how you photographed these blossoms with a good light and the sharpness on the right place. well done!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marco thank You for your nice words. I'm very happy to read this. Greetings :)

      Usuń
  19. Прекрасная цветущая черешня!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda wiosnne przepięknie pokazane :)

    OdpowiedzUsuń