13 kwietnia 2015

Cierpliwość

Robienie zdjęć starymi obiektywami wciągnęło mnie na dobre. Dzięki tym starociom można uzyskać ciekawe efekty. Jak już wspomniałam wcześniej wymagają dużej wprawy, cierpliwości i praktyki. Nie poddaję się i ćwiczę dalej.
W momencie gdy wstawiam ten post drzewa już przekwitają. Zresztą ostry wiatr i deszcz niewiele zostawił. Przyznam szczerze, że są to moje ulubione zdjęcia jakie zrobiłam dotychczas heliosem.

Dedykuję ten post mojej Mamie i Siostrze. Chociaż nie mogę przynieść kwiatów do domu osobiście to mogę je przesłać online :)












35 komentarzy:

  1. Uwielbiam czas, gdy kwitną drzewa. Niestety nie miałam w tym roku okazji zobaczyć tego na żywo, więc z przyjemnością oglądam je u Ciebie na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie Twoje słowa. Zapraszam zawsze :)

      Usuń
  2. A ja wciąż się wybieram zrobić zdjęcia kwitnących drzew i wybrać się nie mogę. Też pewnie je będę "atakować" Heliosem :D
    Nie dziwię się, że się wciągnęłaś:D bokeh pięknie wyszedł na niektórych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania łap swojego heliosa, rób zdjęcia i pokaż je na swoim blogu miejmy nadzieję fotograficznym. Dobrej zabawy :)

      Usuń
  3. Ale mi się buzia cieszy. Szkoda, że mnie nie widzisz :))))))) Brawo Marzenko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję bardzo i za pomoc też :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  4. Marzena, привет! Ленюсь заходить в блог/ блоги, а у тебя такая красота кругом:) Полюбовалась и на предыдущие снимки:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Ala, thanks for your nice words. Nice to hear from You again :)

      Usuń
  5. U mnie drzewa dopiero rozkwitają.
    Bardzo fajne heliosowe malowidła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pełnym rozkwicie, albo już przekwitają. Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  6. Wyszło bardzo malowniczo, a dla Mamy i Siostry zapewne będzie to miły prezent.
    Mój M zbiera stare aparaty fot. i obiektywy, muszę przejrzeć ten jego "arsenał". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję bardzo. Wiesz co fajna zabawa jest z tym obiektywami. Na początku łapanie ostrości doprowadza do szaleństwa, ale efekty mogą zaskoczyć :)

      Usuń
  7. Efekty twojej pracy są piękne! Szczególnie 2 pierwsze zdj mi się bardzo podobają, wiosennie i malowniczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Marcelino. Myślę o tym, żeby sobie je wydrukować i powiesić na ścianie :)

      Usuń
  8. Jest wiosna, jest piękno, jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie będę "skromna" jak powiem, że uwielbiam te zdjęcia ?

      Usuń
    2. autor powinien być dumny :D

      Usuń
    3. bo Leon z Ciebie dumny jest:D

      Usuń
    4. Kochana dziękuję Ci bardzo. Miło mi słyszeć takie słowa. Szczerze powiem im dalej w las tym bardziej jestem niezadowolona :)

      Usuń
  10. Cudowne zdjęcia, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę i podziwiam, cierpliwość się opłaciła :) Wszystkie zdjęcia przepiękne, ale te dwa pierwsze są mega piękne! Te kolory, kadry, wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo, bardzo Ci dziękuję. Te dwa zdjęcia są moimi ulubionymi i mam zamiar je powiesić na ścianie. Tylko zastanowię się nad oprawą :)

      Usuń
  13. Te stare obiektywy mają "moc", zdjecia wygladają cudnie, z nutką tajemniczości :)) nawet w kwesti zwykłego kwiatka, sprawiają, lub Ty sprawiasz, że jest w nich coś wiecej niż tylko ładnie wyglądający kwiatek.
    Pozdrawiam cieplutko Marzenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dziękuję Ci bardzo za Twoje słowa. Rzeczywiście stare obiektywy w połączeniu z nowoczesnymi aparatami tworzą magiczne efekty :)

      Usuń
  14. Piękne kolory wiosenne, manualne obiektywy wymagają cierpliwości, ale jak pięknie potrafią wynagradzać wszelkie trudy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kingo. Dopiero je rozpracowuję i mam nadzieję na lepsze ich opanowanie. Pozdrawiam :)

      Usuń