17 kwietnia 2015

Jest piątek

Jest piątek, jest wiosna, początek weekendu. Wspaniale :)




30 komentarzy:

  1. Cóż, nie może być piękniej :)))
    Milutkiego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten piątek u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż to! Ja się cieszę, bo co jak co, ale piątek to dobro najwyższe narodu :))
    Marzenko, pierwsze zdjęcie jest piękne, te kolory wciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne...., a te kolory niesamowite. Sama przyjemność oglądać takie zdjęcia.
    Miłego weekendu, Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  5. Masz świetnego bloga! Twoje zdjęcia mnie urzekły ^^ ! Ja mam 13 lat i robię zdjęcia już od ok. 2/3 lat ... Założyłam ostatnio bloga .. Co prawda ma tylko jeden post , ale dopiero zaczynam ... Byłam bym zaszczycona gdybyś oceniła moje zdjęcia .. Tu blog ---> fotografowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jestem bardzo szczęśliwa, że podobają Ci się moje zdjęcia. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. ach jak miło patrzeć na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podobają :)

      Usuń
  7. Сочные яркие краски на первом фото радуют:) Маrzena, а вообще мне нравятся и твои тюльпаны :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weekend zaczęłam i pewnie skończę w łóżku z paczką chusteczek i gorącą herbatką ;)
    Wiosenne przeziębienie musiało się mnie uczepić. Mimo tego życzę miłego i ciepłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już czujesz się lepiej. Wracaj szybko do zdrowia :)

      Usuń
  9. Taki miałam weekend wyczynowy, że zachodzę na ten post dopiero w niedzielę... Piękne zdjęcia, kolory są wręcz magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Una explosión de color!
    Grandioso!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehh ja dziś wyjatkowo czuję wiosnę, co w Norwegii nie zdarza się często!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie widać ją i czuć. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Boa tarde, lindas flores que a primavera trás, as fotos são encantadoras.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Antonio for your nice words :)

      Usuń
  13. Ty to masz piękne ujęcia, no zakochać się idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  14. Marzenko wrzucasz swoje piekne zdjecia a jakbys kiedys nam napisala jak je robisz? hm? co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko napisz co chciałabyś wiedzieć a postaram się odpowiedzieć. Pozdrawiam :)

      Usuń