27 kwietnia 2015

Kwitnąca czereśnia








34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ale będzie pyszności jak zaowocuje! Piękne zdjęcia! Jednak stare szkiełka w połączeniu z umiejętnościami doskonałego fotografa potrafią wyczarować niesamowity klimat! Uwielbiam ten różowy bokeh z kwiatuszków <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że moje życie fotograficzne uległo całkowitej przemianie, po odkryciu starych obiektywów. Teraz poluję na następne a helios jest moim ulubionym obiektywem.
      Dziękuję bardzo za Twoje słowa i opinię, bo bardzo dużo dla mnie znaczą :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Zainspirowana Twoimi zdjęciami muszę i ja Heliosa jutro podpiąć :-). Nie mogę się za to "dogadać" z Trioplanem. Albo mój aparat z nim nie współpracuje tak jak powinien, albo jakiś wadliwy egzemplarz mam, który nie daje ostrości takiej, jakiej oczekuję.

      Usuń
    3. Ja mojego heliosa unikałam, z tego względu, że muszę go używać z adapterem z soczewką, ale właśnie efekt tej soczewki bardzo mi się podoba :)
      Całkiem możliwe, że to wina obiektywu. Moje ostrzą świetnie, chociaż Pentacon tylko z bliska. Nawet soczewka nie pomaga, nie zrobię zdjęcia krajobrazu a heliosem tak.
      Podobają mi się Twoje zdjęcia zrobione tessarem. Zastanawiałam się nad zakupem.
      Podepnij heliosa i pokaż efekty, bo pora roku sprzyja. W poście o obiektywach M42 zdjęcia pieska i bokeh są niesamowite :)

      Usuń
  3. Aż czuję zapach tych kwiatków. Bardzo soczyste zdjęcia Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Moje ulubione drzewo, ciężkie od kwiatów. Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  4. Prawie jak kwitnąca wiśnia - chyba ;) W każdym razie smaka se narobiłam bo pomyślałam o soczystych czereśniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Marzenko, piękna galeria :))) Cudowny bokeh ...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj tak, przyroda to cud, kiedyś może przestać istnieć :)

      Usuń
  7. Właśnie piję kawę i przyglądam się twoim zdjęciom. Aż poprawiłaś mi mój pochmurny dzień :) Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie bujne kwiaty, uwielbiam te puchate kiście :) Wspaniałe ujęcia, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka różowa chmurka na drzewie. Dziękuję bardzo Kasiu i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niech trwa jak najdłużej :)

      Usuń
  10. Niesamowite efekty, a u mnie dwa heliosy sobie leżą i czekają na mnie, chyba jeden nawet mam 44M-4 a drugi trochę nowszy 44M-7. Ja gdzieś mam adapter, ale ten bez soczewki i dlatego się zniechęciłam. Dzięki za ten komentarz wyżej, bo teraz już wiem, że muszę kupić ten drugi, który ostrzy na nieskończoność. Mam sporo starych obiektywów, bo to hobby mojego M, muszę dokładnie przejrzeć. Twoje zdjęcia bardzo mobilizują, to są te klimaty, które podobają mi się najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko potrzebujesz dwóch soczewek. Masz w domu prawdziwe skarby, więc do dzieła!
      Mój 44M-2 ma więcej listków przesłony więc bokeh jest "magiczny". Widzę, że większość osób używa 44M-4. Niektóre heliosy fajnie "zakręcają", jest to tak zwany "swirly bokeh", mój nie, ale i tak jestem zadowolona.
      Początki są trudne, ale zobacz ja po jakiś pięciu próbach doszłam do wprawy. Teraz szukam innych obiektywów. Może kupię następnego heliosa, ale myślę o obiektywie makro.
      Pozdrawiam Cię i jak masz jakieś pytania to chętnie odpowiem :)

      Usuń
    2. Dzięki Marzenko, właśnie dzisiaj przeglądałam adaptery. Zalazłam coś takiego i nie wiem czy będzie odpowiedni: Adapter m42 (MULTI COATED) 8 powłok firmy Pixco, ostrzy na nieskończonośc, cena dla orientacji 54zł.

      Usuń
    3. Ja mam najtańsze adaptery kupione na allegro. Mam ten sam adapter, o którym piszesz i jestem zadowolona, ale kupowałam z blokadą bolca przesłony :)

      Usuń
  11. Hej, fajne fotki, gdzie to jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zdjęcie robione były w miejskim parku. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Обожаю вот такую весну:) бело-розовую :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love spring too. Warm regards :)

      Usuń
  13. To już któryś wpis z rzędu, który obczajam i jestem zdruzgotana tak wysokim poziomem fotografowania. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wydrukuję sobie końcówkę zdania i powieszę na ścinie. Dziękuję bardzo i witam na moim blogu :)

      Usuń