23 kwietnia 2015

Wieczorem w sadzie











35 komentarzy:

  1. piekne zdjecia - to chyba najpiekniesza pora roku jak drzewa kwitną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dla mnie najpiękniejsza :)

      Usuń
  2. Hello Marzena,
    What a fantastic shots!!
    Great these colors and the amazing light at the back of the flowers. Very well done!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Marco for your nice words. Thank You aslo for visiting my blog.
      Warm regards :)

      Usuń
  3. Boa tarde, maravilhosas apresentação das belas fotos com cores lindas, sua criatividade é admirável.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, przepiękne, nastrojowe zdjęcia Marzenko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zdjęcia mogę oglądać bez końca... :))) Szkoda tylko, że drzewa kwitną tak krótko..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda, bo wtedy świat wygląda pięknie :)

      Usuń
  6. Marzena, так интересно! пойду еще полюбуюсь:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, delikatne zdjęcia kwitnących drzew. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, taki widok to coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, jakieś takie magiczne trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Starałam się dodać im trochę magii :)

      Usuń
  10. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz, ale nadajesz im poetyckiego wymiaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zaczarować rzeczywistość :)

      Usuń
  11. Czarodziejskie są te zdjącia Marzenko, jesteś pewna, że do ich stworzenia nie używasz jakieś magii? :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu trochę magii dodaję ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. O jeja,uwielbiam takie zdjęcia! A te kolorki to zasługa późniejszej obróbki, czy może włączasz krosowanie? Ja właśnie się ostatnio wybrałam z aparatem kwitnące drzewka uwieczniać - po raz pierwszy w życiu, bo rok temu jeszcze nie robiłam zdjęć - ustawiłam na krosowanie i wychodziły kolorki bajka, bardzo ten efekt lubię:) można tak cykać bez końca, jeszcze taki wdzięczny obiekt fotograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krosowanie uwielbiam, bo daje ciekawe efekty. Prawda jest taka, że te zdjęcie mi nie wyszły, ale je lubię więc trochę się namęczyłam, żeby je jakoś przeobrazić. Znasz darmowy program Photoscape? Tam jest bardzo dużo ciekawych filtrów. Polecam :)

      Usuń
  13. Aż szkoda, że u mnie już niektóre przekwitły ;(
    Piękne prace, światło i tło - no cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już większość przekwitła, teraz pora na wspomnienia :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  14. Incredibly beautiful photography!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Ellen. I'm very happy You like it :)

      Usuń