28 maja 2015

Filiżanka











45 komentarzy:

  1. Przepiękna filiżanka! Mam fioła na punkcie filiżanek i kubków :))
    Do tego tak ślicznie ją pokazałaś, bardzo romantycznie. Pierwsze i drugie zdjęcie to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze kupowałam kubki, ale teraz zauroczyły mnie filiżanki. Wypatrzyłam na wystawie sklepu ze starociami i tak się zaczęło. Na razie mam trzy, ale wszystkie są piękne i z porcelany a do tego bardzo stare. Pani, która sprzedawała mi jedną z nich zapytała czy wiem jak bardzo są stare. Niedługo będę pokazywała je na blogu.
      Dziękuję Kasiu za miłe słowa i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Lubię wykonywane przez Ciebie zdjęcia, za ich nieprzekombinowanie, prostotę! Tak dalej! :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję Ci i jest mi bardzo miło czytać te słowa. Cieszę się, że moje zdjęcia się podobają. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. Oj pięknie! Lubię filiżanki, a już takie stare starusieńkie - bardzo :))) Czekam zatem na pozostałe bohaterki zdjęć i już gratuluję małej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marta. Moja kolekcja powiększa się coraz bardziej. Ostatnio kupiłam dwie z 1920 roku :)

      Usuń
  4. Pięknie pokazałaś "urodę" filiżanki. Oj bardzo lubię Twoje wyczucie fotografii. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marzenko, jest mi niezmiernie miło czytać takie słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Z każdego przedmiotu, rzeczy wyszukasz same piękne ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem szczęśliwa czytając Twój komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Marzenko super stylizacja :) Filiżanka urocza ....Pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Martynko. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękna jest ta filiżanka, jeszcze ta zieleń za oknem i gałązki kwiatów...aż się chce tam usiąść na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu. Rzeczywiście zieleń jest piękna i zasłania paskudny budynek. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie ich więcej. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Leon chce rodzinę filiżankową!

      Usuń
  9. Hello Marzena,
    Very good shots!! You've made a nice creation with the flowers and a cup of tea.
    Nice that special scissors.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marco,
      Thank You for your nice comment. I like my new bonsai scissors :)
      Warm regards :)

      Usuń
  10. Niby to tylko filiżanka .. ale nadałaś jej charakteru :) To wszystko dzięki Twojej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Paulina. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Piekne ujecia marzenko, tez mam podobna filizanke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marylko. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo fajne ujęcia, filiżanka cudna i pięknie ją zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Marzenko piękne ujęcia, a filiżanka bardzo oryginalna. Zaintrygowały mnie jeszcze te piękne nożyczki do przycinania kwiatków. Szukam takich zawsze jak jestem w klamociarniach, czy giełdach staroci, ale nie mam szczęścia takich znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. Te nożyczki są świetne. Wyglądają na stare, chociaż są całkiem nowe. To są nożyczki do bonsai. Nie szukaj ich w starociach raczej na allegro. Jest tam jedna sztuka za 30 zł dosłownie takich samych. Ja moje kupiłam na ebayu. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
    2. Marzenko bardzo Ci dziękuję, na pewno zamówię. Moc uścisków, jeszcze napiszę. Pa

      Usuń
    3. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Twoje zdjęcia za każdym razem zachwycają mnie co raz bardziej, brak już słów jak opisać piękno prezentowane przez Ciebie na zdjęciach, i jedyne co przywodzi mi na myśl, że sam bym chciał mieć choć w odrobinie takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janusz Twoje słowa mnie poruszyły i to bardzo. Dziękuję Ci bardzo, bardzo za ten komentarz. Życzę Ci żebyś mógł sobie kupić swój wymarzony sprzęt i gwarantuję Ci, że z Twoją wrażliwością i talentem osiągniesz sukces. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  15. Cudna kompozycja przede wszystkim na pierwszym zdjęciu :)
    Miłego i inspirującego tygodnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marcelina. Twoje życzenie się spełniło. To był bardzo inspirujący tydzień, tylko czasu brak. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Boa tarde, imagens perfeitas, gostos de copos para coleccionar, a primeira imagem é simplesmente maravilhosa.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Antonio,
      My collection is growing :) I'm very happy that You like my pics.
      Warm regards :)

      Usuń
  17. Nie wiedziałam, że filiżanka może mieć takie cudne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę tak wyczarować żeby było pięknie ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  18. Przepiękne zdjęcia. Wielką sztuką jest tak pięknie pokazać z pozoru codzienne przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jestem bardzo szczęśliwa czytając Twój komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Piękne, pięęęne zdjęcia!!! :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń