11 maja 2015

Hortensja











25 komentarzy:

  1. Marzena...esto es maravilloso!
    Admirable!
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko fantastyczne zdjęcia :) Miłego dnia :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hortensje są piękne pod każdą postacią. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  4. Piękna kompozycja z tą klatką! :)
    Udanego tygodnia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne zdjecia Marzenko.
    Jest czym nacieszyć oczy na początku tygodnia :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Маrzena, интересные и красивые фотографии. Нежные. Особо нравятся в теплых тонах. Хочется сказать о них: экологически чистые:о)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, delikatne kompozycje, lubię taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię minimalizm. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  8. Marzenko, cudowne kompozycje, w pięknych kolorach, delikatne, z miękkim światłem.
    Ja kompletnie nie potrafię robić zdjęć we wnętrzach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko potrafisz :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Piękne kompozycje, piękne hortensje... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, całą ta sesja.. Aż odjęło mi mowę. Fenomenalne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jest mi bardzo, bardzo miło to słyszeć. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Cudna aranżacja z tą klatką i książkami! Uwielbiam klimat na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marta. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię. Nawet jak jest sucha ma swój urok. Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń