22 maja 2015

Płatki










20 komentarzy:

  1. Zapachniało u mnie tymi kwiatami :) Pieknie :) Pozdrawiam , miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Martynko. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Na takie zdjecia mogłabym patrzec bez przerwy :)))
    Miłego dnia Marzenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło to czytać. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  3. Śliczności!!! Tyle piękna w jednym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam słabość do tego drzewa :)

      Usuń
  4. Cudowne, subtelne, delikatne. jak zwykle piękno dla oczu.
    Miłego dnia Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Czyli jednak wiosna jest :)
    Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była i przeminęła, ale u mnie na blogu jeszcze zagości. Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  6. Piękne ujęcia, bardzo fajna tonacja kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Natalia i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. na płatki mogę patrzeć a patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I oby ta wiosna za szybko nie odeszła, pięknie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest lato, ale bardzo zimne :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bajkowe kadry, jestem naprawdę oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu i pozdrawiam :)

      Usuń