18 czerwca 2015

Rumianki








36 komentarzy:

  1. Rumianki na Twoich zdjęciach są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rumiankowe ujęcia:) ..podobnie podglądamy Naturę przez obiektyw;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wiem widziałam i podoba mi się :)

      Usuń
  3. Sliczne są te rumianki, każde zdjecie pokazuje je inaczej :)
    Pozdrawiam cieplutko Marzenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Marysiu i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Hello Marzena,
    What a wonderful post.
    Great to see the sharpness on the right place. So beautiful!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i skromne :) Drugie zdjęcie zauroczyło mnie na amen, jest idealnie nostalgiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie melancholijne wręcz:)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo i cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  6. Rumianki w pięknych odsłonach :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale piękne! Te kolory, jakieś takie są...nostalgiczne? :) bardzo mi się podobają, a szczególnie drugie foto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Przepięknie wyszły! Marzenko co raz bardziej podobają mi się Twoje prace, chyba wszystkie mogłabym wydrukować i powiesić na ścianach :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a ja mam coraz większe zwątpienie w to co robię. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. a ja dalej się gapię na zdjęcia rumianowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rumiankowe kadry, najbardziej urzekło mnie ostatnie zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Za oknem deszcz a u Ciebie rumianki i od razu jakoś lżej na duchu ^^ Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten deszcz :(
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bom dia, belas captações originadas pela excelente visão para as captar, as fotos são magnificas num todo.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for visiting Antonio.
      Warm regards :)

      Usuń
  13. Jak ja uwielbiam rumianki, wielbię je po prostu, pod każdą postacię. Tak bardzo przypominają mi okres mojego cudownego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je kocham i mam już bardzo dużo zdjęć. Niestety brakuje mi czasu, żeby je tu pokazać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Mnie też się z dzieciństwem kojarzą, choć do końca nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z bieganiem po łąkach? Były pełne rumianków. Pozdrawiam :)

      Usuń