10 czerwca 2015

Żółty mak










18 komentarzy:

  1. Lubię maki, nawet te żółte bardzo lubię. Zdjęcia są bardzo ładne. Pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest i gwiazdka na zdjęciu :) Jak dla mnie - super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Martynko. Są gwiazdki i to dużo, ale na innych zdjęciach :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że takie istnieją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i jest ich tu pełno a czerwonych jak na lekarstwo :)

      Usuń
  4. Pewnie powtórzę się, ale bardzo i to bardzo podobają mi się Twoje prace :)
    Na takiego maka jeszcze się nie natknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marcelina.
      Rozejrzyj się dookoła a może mała wycieczka za miasto i zobaczysz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Żółty jak słońce i do tego ta zieleń, istne sielski obraz ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia, kolory, szczegóły. Wyszło niesamowicie. Pozdrawiam Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Boa tarde, belíssimas na cores e nos detalhes, as fotos são eximias na beleza.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Antonio. Have a good weekend :)

      Usuń
  8. Każdy kojarzy maki od razu z kolorem czerwonym, a te żółte też są wyjątkowe przecież:)
    Piękne kadry:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nigdy chyba w naturze ich nie wiedziałam, zawsze tylko czerwone. Te żółte są jak zupełnie inne kwiaty :)
    Ślicznie je pokazałaś, miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń