3 lipca 2015

Kopenhaga




























36 komentarzy:

  1. Pięknie pokazałaś Kopenhagę na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Starałam się chociaż pogoda mi nie dopisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Marzena,
    Very nice pictures. Wonderful the special buildings of that city.
    The shot with the guards is great. Nice post!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marco,
      Thank You very much. Warm regrads :)

      Usuń
  4. Piękna podróż po Kopenhadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopenhaga jest cudowna. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  5. Wspaniałe miasto, do tego Twoje poczucie estetyki i wychodzą zdjęcia od których oczu oderwać nie można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janusz dziękuję Ci bardzo za Twoje słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. piękne miasto, ja już chcę na jakiś urlop :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę na urlop a ten dopiero w listopadzie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Boskie zdjęcia, nie mogę się napatrzeć... Ach te kolory fasad domów, te rowery... Klimatycznie bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marta. Miasto jest niezwykłe. Mnie zachwyciło. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. nie byłam nigdy tam. urokliwe miasto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, żeby udało Ci się kiedyś odwiedzić Kopenhagę :)

      Usuń
    2. trzymanie kciuków na pewno pomoże;D

      Usuń
  9. piekne uwielbaim ogldac zdjecia kamienic:)moz emi sie uda kiedys tam pojechac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, bo warto. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Dzięki Marzenko za wycieczkę, w Kopenhadze nigdy nie byłam, choć już kilkakrotnie tam się wybierałam. Może kiedyś....bo jak widać na Twoich pięknych zdjęciach, warto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika warto i wierzę w to, że Ci się uda. Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Przepiekne zdjecia Marzenko, Kopenhaga jest również na mojej liscie miejsc, które planuje jeszcze odwiedzić, niestety gdzieś tam daleko na tej liscie siedzi ;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu przesuń Kopenhagę wyżej na Twojej liście, bo warto. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  12. Piękne miasto! Czekałam na te zdjęcia i proszę, świetne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopenhaga bez dwóch zdań jest piękna. Pomysł z kolażami, żeby nie zanudzić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ale tam pięknie! Dwa lata temu byłam w Goudzie w Holandii i bardzo mi Twoje zdjęcia przypomniały klimat tamtego miejsca, niektóre wręcz bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Kopenhaga bardzo przypomina klimatem Holandię. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ależ tam czysto, porządnie i pięknie! Wszystko ma swoje miejsce i to mi się ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Porządek jest. Pozdrawiam Kasiu :)

      Usuń
  15. Marzenko fantastyczne zdjęcia. Bardzo piękne. Pokazałaś nimi urok miejsc najzwyklejszych. Moje serce skradło jedno zdjęcie - a mianowicie ostatnie !!! Wiem, że nie jest ono twoje ale miło ciebie widzieć !
    M.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo MB za miłe słowa i odwiedziny na moim blogu. Tak to ja a zdjęcie zrobiła osoba, która odwiedziła ze mną Kopenhagę. Też je bardzo lubię.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Piękne miasto! Chciałoby się je zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się je odwiedzić. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Piękna w Twoim obiektywie, cieszę się, że trafiłam przypadkiem na Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że odwiedziłaś mój blog. Pozdrawiam :)

      Usuń