10 lipca 2015

Portret maka









33 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! A to tło w postaci kropel na szybie, fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Takie szyby mam cały czas, pada codziennie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hello Marzena,
    Very beautiful shots!!
    Wonderful how you've photograph these flowers with a great background. Well done!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Marco. Have a good week :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia :))) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Podziwiałam już na facebooku, śliczne! I tło jak fajnie dobrane, tworzy klimacik :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Chociaż raz te zadeszczone szyby do czegoś się przydały :)

      Usuń
  5. Wow :) Fantastyczne maczki :) Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny we wszystkich odsłonach, w tej pierwszej dla mnie naj...
    Pozdrawiam Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko i pozdrawiam ciepło z krainy deszczu :)

      Usuń
  7. Żółtego maka jeszcze nigdy nie widziałem, ale w połączeniu z Twoim fotograficznym talentem powstało coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Kocham maki szczególnie czerwone, ale ich tu nie ma za to pełno żółtych :)

      Usuń
  8. Piekne ujęcie z tym deszczem na drugim planie :)
    Ja także jeszcze żółtego maku (maka?) nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu. Tutaj jest ich pełno. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Przepiękny portret! :)
    Z takimi widokami można rozpocząć weekend ;)
    Przesyłam trochę słońca i miłej soboty życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marcelina. Przyjmę to słońce od Ciebie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Marzenko, zdjęcia po prostu przepiękne!! Normalnie idealne! A patrząc na pierwsze po prostu padłam na kolana, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Piękne... takie klimatyczne z tym deszczem w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż patrzeć się weń chce:)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Es un trabajo impresionante!!!
    Un beso querida amiga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie widziałam żółtego maka, piękne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja też nie wiedziałam, że istnieją żółte polne maki. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń