24 sierpnia 2015

Jaskier polny









25 komentarzy:

  1. Fotografie w klimacie takim, jaki lubię najbardziej :-). Cudny bokeh, a żółte maleństwa ślicznie wychylają swoje kwieciste główki w stronę obiektywu.
    U mnie nie ma szans na zielone ujęcia, wszystko wyschnięte i próżno szukać czegoś innego niż w jesiennym klimacie w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ciągłe opady deszczu i brak słońca sprawiają, że wszystko jest jeszcze zielone a dookoła pełno kwiatów. Ciężko powiedzieć jaka to pora roku. Nijaka :)

      Usuń
  2. Jejku, przepiękne zdjęcia Marzena :) To rozmycie wygląda bajecznie, szczególnie ostatnie foto mi się podoba :) Tak sobie tylko pozwolę wtrącić, jako że ziołowa babuszka jestem...to nie kaczeniec, a jaskier polny :) jeden z moich ulubionych polnych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję !!! Ale obciach ;) Błąd już poprawiony. Ja też uwielbiam jaskry, wszelkie jego odmiany :)

      Usuń
  3. A gdzie żes ty jeszcze kaczence znlazla? :) U mnie juz dawno przekwitly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na łąkach jest jeszcze dużo kwiatów, ale to zapewne przez deszcz i brak słońca :)

      Usuń
  4. Śliczne heliosowe ujęcia, u mnie niestety jesiennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze daleko do jesieni. Chociaż całe lato przechodziłam w płaszczu i swetrach, do tego parasol. Robi się ciepło co oznacza lato we wrześniu :)

      Usuń
  5. Och śliczniutkie, aż zatęskniłam znowu za urlopem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dziewczyny a ja jeszcze przed urlopem jestem. Zostało mi 2 miesiące czekania :(

      Usuń
  6. Bajeczne ;) Az sie tam byc... zatopionym w tą magię .

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, tyle razy przechodziłam koło tych kwiatów i jakoś nie pomyślałam, nigdy o uwiecznieniu ich na zdjęciu, hah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W przyszłym roku będziesz mogła je sfotografować :)

      Usuń
  8. Uwielbiam te zdjęcia, są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzena, так рада рассматривать чудесные снимки в блоге:) Блоги отходят на второй план, но они теплее и фотографии смотрятся иначе...правда?:)

    OdpowiedzUsuń