22 sierpnia 2015

Mgła




14 komentarzy:

  1. Mgły- mgłami , ale widoki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widok z mojego okna kiedyś. Czasem mogłam obserwować nadchodzącą mgłę. Wrażenia jak z horroru ;)

      Usuń
  2. Mgła i tyle zieleni...uwielbiam takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Babeczką ;) świetne połączenie :)

      Usuń
    2. Mgły, zieleń i piękne widoki tworzą tu niesamowity klimat :)

      Usuń
  3. Piękne masz widoki, a mgły marzą mi się także w B&W, gdzieś nad wodą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowe filtry, krzywe do PScape , pobierałam z bloga :fotografia-atylka.pl i jestrudo.pl
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Widok miałam kiedyś i bardzo za nim tęsknię. Do tego gwieździste niebo nocą i pokój na poddaszu.
      Dziękuję bardzo Moniko :)

      Usuń
  4. Lubię bardzo takie zamglone klimaty :))) Działają uspokajająco i kojąco... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny tajemniczy widoczek :)
    Milutkiej niedzieli Marzenko

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Okolica jest rzeczywiście piękna a mgły nadają jej jeszcze większego uroku :)

      Usuń