5 sierpnia 2015

Spacer "w chmurach"








25 komentarzy:

  1. Świetne! Cudowne widoki :)))) Zdjęcie z teksturą - zabieram na moją ścianę :)))
    Serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieraj ;) Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Niesamowite i zachwycające fotografie! Kojarzą mi się ze scenerią z niektórych angielskich/walijskich filmów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo tak miałam podobne skojarzenia:)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Hello Marzena,
    Great pictures. So amazing with that beautiful sky.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia :) Piękne historie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Sielankowo bardzo i tak cieplo na twoich zdjeciach. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, za każdym razem zaskakujesz mnie co raz bardziej :) Człowiek, aż chce się znaleźć w miejscach które przedstawiasz na swoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Janusz. Moja misja spełniona. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Niedawno miałam urlop,po Twoich fotach znowu za nim zatęskniłam ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po urlopie ciężko jest się pozbierać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bom dia, fotografia de excelência para o tema, conseguiu publicar imagens incríveis, transportam os apreciadores para dentro delas.
    AG

    OdpowiedzUsuń