1 października 2015

Malmo, Szwecja



































28 komentarzy:

  1. to ostatnie najlepsze z tymi manekinami!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o Skandynawię to zawsze jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku byłam w Karlskronie.Cała Szwecja jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że mogłam tylko na chwilę wyskoczyć do Szwecji z Kopenhagi. Widziałam Twój post. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nigdy nie byłam w tych nieco "zimniejszych" krajach, a są piękne. Jakoś nie możemy się wybrać, bo mój M już je dawno zwiedził. Zimą zawsze planujemy, gdzieś gdzie jest ciepło i chyba dlatego jeszcze tam nie dotarłam.
    Zdjęcia piękne, dla mnie z białym mostem naj...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trzeba namówić męża. Warto :) Oby pogoda Wam dopisała :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. Jeżeli chodzi właśnie o te zimniejsze kraje, to zawsze chciałam zwiedzić Norwegię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Marzy mi się Norwegia. Chciałabym zobaczyć te wspaniałe krajobrazy:)

      Usuń
  6. Hello Marzena,
    Very nice pictures you've made while your trip.
    Great and special buildings and a funny kind of work of art at the street. Great pictures!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia Marzenko, ujełaś cudowny klimat tego miejsca.
    Buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Marzena, красивые фотографии. Мне интересны страны Северной Европы, с удовольствием читаю о них и смотрю фотографии.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Ala. Hope one day You will visit Scandinavia :)

      Usuń
  9. Boa tarde, lindas fotos da famosa cidade de Malmo, as belas fotos transporta-me para dentro da cidade.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło było z Tobą "zwiedzać" to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabrałaś Nas w cudowną podróż... zdjęcia mówią same za siebie :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szkoda, że pogoda nie dopisała :)

      Usuń
  12. Skandynawskie klimaty bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń