30 października 2015

Spacer po Porto

O Porto napisano już bardzo dużo zarówno dobrych jak i złych rzeczy. Ja mam same pozytywne wspomnienia. Piękne miasto, życzliwi mieszkańcy i wspaniała pogoda. Kupiłam najtańszy bilet lotniczy i zabukowałam pokój w pensjonacie w samym centrum Porto (10 euro za noc). Obawiałam się jedynie tego, że dzień z końcem października będzie za krótki a pogoda paskudna. Przez dwa dni naszego pobytu świeciło słońce a dzień wydawał się wyjątkowo długi.
Mija już tydzień od mojego powrotu a ja ciągle myślami jestem w tym pięknym miejscu. Wąskie uliczki, kamienice pokryte azulejos, fado i portugalskie słońce. Nie mogę zapomnieć.
























































30 komentarzy:

  1. Marzena, два хороших дня были у тебя:)) Замечательные снимки. Мне нравится Португалия твоими глазами.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Ala. I'm very happy that You like my photos :)

      Usuń
  2. Grunt, że pozostały Ci piekne wspomnienia Marzenko i cała masa pieknych zdjęc :))
    Udanego weekendu dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Wiem, że o Porto są różne zdania. Mnie się jednak tam bardzo podobało i dziękuję za piękne i ciekawe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana. Porto jest piękne :)

      Usuń
  4. Hello Marzena,
    What a great report of your trip to Porto. Wonderful to see all these wonderful places with nice streets and special buildings.
    It looks very well with nice cozy terraces for something to eat or drink. I enjoy this series of photographs.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kadry ! ! ! Tyle czytałam na blogach o Porto, w końcu też się pewnie skuszę i poproszę od Ciebie o namiary na nocleg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pojechać do Porto. Na prawdę można tanio, chętnie posłużę radą :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia - przenoszą do innej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Moje zdjęcia pomagają mi powrócić do Porto :)

      Usuń
  7. no widzisz Ty marzysz o Santorini a ja o porto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz wycieczką w tamte strony :) Pięknie pokazałaś Porto i widać, że pogoda dopisała. Miasto wygląda wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marcelina. Jedź do Porto, do Portugalii w ogóle :)

      Usuń
  9. Boa tarde, lindas fotos sobre a cidade do Porto, o lado antigo da cidade é linda o clima para o meu gosto não é agradável, prefiro o Algarve onde se pode desfrutar de um bom clima todo o ano, tem praias lindas e zonas onde a natureza é quem mais manda , assim como, ilhas selvagens onde não existe cimento, estradas ou bares de apoio.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonio You're right Algarve is an amazing place. I've been to Algarve three years ago and I'm still impressed. Ocean, cliffs, beautiful beaches...I hope one day I'll come back. Love Portugal :)

      Usuń
  10. dzięki za cudowny spacer ;)
    niezmiennie zachwycam się portugalskimi azulejos :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Azulejos są piękne :)

      Usuń
  11. Ach, chciałoby się pójść na taki spacer :)

    OdpowiedzUsuń