13 października 2015

Tramwaje, Lizbona








18 komentarzy:

  1. Интересная подборка и красивые фотографии, радующие глаз:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lizbona jest na mojej liście planów wycieczkowych od dawna.
    Piekne zdjecia Marzenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba ją odwiedzić. Dziękuję Marysiu i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Leonku i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Niesamowity klimat! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę taką pogodę u siebie na Podlasiu ;((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey Marzena,
    Nice pictures of the street.
    Great with the special and funny trams. Well done!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, klimatycznie :) Ach ... zazdroszczę takiej wycieczki .Pozdrawiam Marzenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Lizbona marzy mi się by odwiedzić :) Piękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spełnić to marzenie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Tramwajem nie jeździłam po Lizbonie, ale na nogach ją zwiedzałam. Ciekawe i bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam gorąco :)

      Usuń