24 listopada 2015

Kształt







26 komentarzy:

  1. Brawo , brawo biję mocno - bo mocno mnie zachwyciły Twoje zdjęcia :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. kształt uchwyciłaś mistrzowsko:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogomnie podobają mi się te zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Marzena,
    Very nice pictures. Wonderful these dried leaves.
    They look like clovers.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Twój blog to jeden z ciekawszych blogów na jakie zaglądam. W związku z tym chciałbym zaproponować udział w zabawie (oficjalnie nazywa się to nominowaniem) "Liebster Blog Awards".
    Co to takiego i o co w tym chodzi? Informacja na moim blogu
    http://kwm-nowysacz.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-awards.html
    Udział, oczywiście, jest dobrowolny. Będzie mi miło, jeśli się włączysz.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super klimatyczne. Trafiłam dzięki Mariuszowi. Będę zaglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś i zapraszam :)

      Usuń
  7. Boa tarde, este género de fotos cativa-me pela delicadeza e beleza.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzena, мне нравятся твои эксперименты в фотографии.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank You Ala, warm regards :)

    OdpowiedzUsuń