8 grudnia 2015

Fuerteventura














































33 komentarze:

  1. jestem powalona i zniewolona tymi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia ... Takie krajobrazy są magiczne :)
    PS. Ubłocone auto wygląda zupełnie jak moje, gdy wracam z lasu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się już pakować i jechać, przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. bomba ! i czuję się zachęcona ;)
    miałam przyjemność pobyć na Teneryfie, ale pustynne krajobrazy Fuerte są powalające !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuerta jest niesamowita z tym nieziemskim krajobrazem :)

      Usuń
  5. Surowy krajobraz, ale piękny. Plaża mnie oczarowała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krajobraz bardzo ciekawy a plaża Cofete i inne plaże jak z pocztówek :)

      Usuń
  6. Krajobraz księżycowy nie zachęca, ale białe domy z niebieskimi lamówkami, piaszczysta plaża, latawce na wietrze, lazurowy kolor oceanu tak, tak, tak....Wspaniała podróż i piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przeczytałam, że na Fuertaventura nie ma nic ciekawego. Jednak zwiedzanie Wysp Kanaryjskich zaczęłam od niej i nie jestem rozczarowana. Ta wyspa jest piękna i jest tam tak wiele do zobaczenia. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  7. W takie dni jak teraz najchętniej chciałabym znaleźć się na plaży. Przepiękne fotografie, a zachód słońca jak malowany! :)
    pozdrawiam Marzenko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w takie dni jak te fajnie wybrać się na wakacje na Wyspy Kanaryjskie. Ciepło, ale nie gorąco. Późną jesienią lub zimą lato. Wspaniałe uczucia. Dziękuję bardzo Marcelina :)

      Usuń
  8. Ale ż cudowne zdjęcia! Fuerta jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To prawda jest niesamowita :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało mi się to pokazać na zdjęciach. Pozdrawiam Marysiu :)

      Usuń
  10. Wspaniała fotorelacja :) Wiele tego świata masz okazję zobaczyć i to jest chyba w tym wszystkim najlepsze, a do tego potrafisz to wszystko pokazać innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ostatnio udaje mi się trochę pozwiedzać i polatać. Następne podróże zabukowane :)

      Usuń
  11. Hello Marzena,
    What a very wonderful post. Great images of that amazing place.
    Funny shot of that walking naked woman on the beach. And nice that car covered in mud with that surfboard. Nice sunset, very atmospheric images.
    This is really enjoyment Marzena!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Marco for your nice words. Best regards :)

      Usuń
  12. Marzenа, спасибо за увлекательное путешествие!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fuerta jest piękna, ciepła i bogata w kaktusy :) Zatęskniłam za tym widokiem ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się i ja tęsknie za tą wyspą. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Dziękuję, że mogłam sobie pozwiedzać, może nie palcem po mapie a oczami po Twoich pięknych fotografiach. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marzenko i pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Witam imienniczkę:-)
    jakaż piękna ta wyspa w twoim obiektywie:-:
    Zatęskniłam za widoczkami Fuerty.
    BYłam kilka lat temu ale w środku letniego sezonu.
    Czas chyba zobaczyć wyspe w grudniu i tak piękne zdjęcia przywieżć do kolekcji.
    Pozdrawiam Serdecznie
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny. Byłam na Fuercie na początku listopada i uważam, że to był świetny pomysł, oderwać się od jesiennej rzeczywistości. Super :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń