9 lutego 2016

Herbata z cytryną

Filiżankę wykorzystałam tylko do zdjęć, bo jest tak delikatna, że bałabym się, że się rozpadnie podczas picia gorącej herbaty. Do tego celu mam bardzo dużo ładnych kubków. Pani w sklepie pakując ją dodała, że jest z 1920 roku i skrzętnie ukryła pęknięty talerzyk. Odkryłam to zbyt późno i nie miałam szansy go wymienić. Jest to jedna z pierwszych filiżanek jakie zakupiłam w sklepie ze starociami. Miało być ich tylko parę, do zdjęć a jest już cała kolekcja. Na pewno będą pojawiać się na blogu regularnie.
Dziś świeci słońce, ale herbata z cytryną nie zaszkodzi.
Życzę Wam miłego dnia :)








26 komentarzy:

  1. Piękna jest :) Też mi się marzy posiadanie chociaż jednej takiej staruśkiej sztuki , chyba muszę coś gdzieś upolować ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęściarą, bo tu gdzie mieszkam pełno jest sklepów ze starociami i można wyszukać fajne rzeczy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piekne zdjecia Marzenko, aż nabrałam ochoty na herbate z cytrunką, szczegolnie w takiej pieknej filiżance

    OdpowiedzUsuń
  3. Красивые картинки и очень интересно держать в руках чашку 1920 года. Можно фантазировать и представить то время, тех людей...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes you're right Ala. Someone used it long time ago. Warm regards :)

      Usuń
  4. Piękne cudeńko zdobyłaś :) Picie z takiej filiżanki musi być niezwykłą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się upolować a teraz wpadłam w filiżankowe uzależnienie, bo jak nie kupić skoro kuszą wzorami z wystaw ? Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Piękna sesja, najbardziej podoba mi się trzecie zdjęci. Filiżanka śliczna, lubię takie z niebieskimi wzorkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Monika. Całuski :)

      Usuń
  6. Hello Marzena,
    That looks very cozy and tasty. Nice pictures!!

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam! ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna filiżanka i talerzyki. Piję właśnie herbatę z cytryną, ale w kubeczku. Masz rację taka filiżanka tylko może być piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie widziałam tak pięknej filiżanki. Kocham takie skorupki. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tę filiżankę, ale jest bardzo delikatna :)

      Usuń