18 marca 2016

Róże

Kochani, brakuje mi czasu na robienie zdjęć, obróbkę, blogowanie i na pisanie komentarzy na Waszych wspaniałych blogach, chociaż przyznam, że zaglądam regularnie.
Zawieszam na jakiś czas moją obecność tutaj, ale z fotografią się nie żegnam z Wami oczywiście też nie. Obiecuję Was odwiedzać, proszę zaglądajcie też do mnie.
Potrzebuję też czasu, żeby przemyśleć w jakim kierunku powinnam iść, bo blog powstał po to, żeby uczyć się i doskonalić w fotografii. Dzięki Wam i Waszej pomoc nauczyłam się bardzo dużo, za co bardzo dziękuję :)
Kto wie, może z tej przerwy wyniknie coś dobrego?
Tymczasem pozdrawiam ciepło i wiosennie :)
Ps
Oczywiście zdjęcia wiosny też mam, ale czasu niestety nie.
Róże miały znaleźć się w koszu, ale były tak piękne, że żal było się z nimi rozstawać. Przyniosłam je do domu, przetrzymałam kilka dni i na koniec postanowiłam uwiecznić.
Róża ma w sobie coś niezwykłego: pączek, rozwinięta, przekwitająca, zasuszona, płatki róży...











37 komentarzy:

  1. Obyś jak najszybciej miała więcej czasu i wróciła do nas :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy jedziemy na tym samym wózku ;) Pozdrawiam Cię gorąco :)

      Usuń
  2. Pięknie, pięknie Marzenko. U mnie też zanosi się na dłuższą przerwę, myślę, że jednak wiosna zmusi nas do powrotu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapewne rozkwit kwiecia nas rozweseli i zmobilizuje do działania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. O łał - te zdjecia są przepiekne Marzenko!!
    Cudownego weekendu dla Ciebie Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cudne. Uwielbiam róże - w każdej odsłonie. W takiej również - chyba nawet najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja też uwielbiam róże :)

      Usuń
  5. Hello Marzena,
    Fantastic pictures.
    Great these dried roses. It gives a sense of nostalgia.

    Sweet greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że róże, nawet przekwitnięte, są piękne. Wyglądają jak ze starego obrazu :)
    Pierwsze dwa zdjęcia są idealne, cudo!
    A co do przerwy w blogowaniu to ja też jakoś tak nie mogę się rozpędzić. Czasy się zmieniają, my się zmieniamy, nasze podejście do blogowania także... Trzymaj się Marzenko, będę Cię wypatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję. To prawda wszystko się zmienia. Pozdrawia :)

      Usuń
  7. ja zaglądać będę niezmiennie :)
    przerwy dobrze robią ;)
    a pierwsze zdjęcie jest zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że zagościłaś u mnie na dobre. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. P.s. Można wiedzieć w czym Pani obrabia zdjęcia?

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. LR i Photoscape :)

      Usuń
  9. Co za zdjęcia! Majstersztyk. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia. Wracaj do nas szybko. Czekamy. Pozdrawiam cieplutko. Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Brak czasu potrafi być okropnie dokuczliwy. Róża kojarzy mi się niezmiennie z "Małym Księciem" :) Czekam na powrót!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety praca i inne obowiązki. Blogowanie jest na dalszym planie :)

      Usuń
  12. Boa tarde, as imagens são lindas, as cores e a magia encantam, parabéns pelas mesmas, volte rápido com boas publicações como sempre faz.
    Pascoa Feliz,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne ujęcie! Mam nadzieję, że przerwa da ci natchnienie do kolejnych postów :) Ostatnio również złapałam mały odpoczynek od bloga, by zastanowić się co i jak :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czasem przerwy są bardzo potrzebne :)

      Usuń
  14. Pierwsze zdjęcie jest świetne! Majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń