10 maja 2016

Wiosna, wiosna, wiosna

Kocham wiosnę. Właśnie słucham śpiewu ptaków, podziwiam świeżą zieleń, białe i różowe drzewa.
Szkoda, że ta pora roku jest tak krótka.


Różowe i białe kwiaty zdominowały krajobraz.
Niestety już przekwitają a płatki z drzew, które leżą na ulicach wyglądają jak weselne confetti.



Wczoraj pomyślałam, że przydałaby mi się filiżanka z małym różowym motywem.
Weszłam do sklepu ze starociami i znalazłam właśnie taką jakiej szukałam i książkę Dickensa.
Oczywiście obfotografowałam jedno i drugie, efekty już niedługo na blogu.




Miasteczko kwitnie i parki też.






Tak pachnie moja wiosna.




30 komentarzy:

  1. Marzenko przepiękna u Ciebie wiosna i zdjęcia również. Na zdjęcie z filiżanką nie mogę się napatrzeć, magiczne, cudne światło.
    Pozdrawiam. Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko. Zdjęcia z filiżanką powstawały w pocie czoła ze względu na małe zmiany w umeblowaniu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Co za post, ile emocji!! Coś cudownego, oglądam i oglądam, napatrzeć się nie mogę, bosko! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, a jaki to DKNY?

      Usuń
    2. Kasiu dziękuję przepięknie :)
      To jest DKNY BE DELICIOUS FRESH BLOSSOM. Nawąchałam się go w perfumeriach i na lotniskach, ale ma o wiele słabszy zapach niż zielony :)

      Usuń
  3. Piękna Twoja wiosna! I piękne okolice, w których mieszkasz :))) Maj zawsze wydaje się być taki krótki, nie wiadomo kiedy mija ten miesiąc i możemy zatrzymać go na dłużej tylko w tych soczystych, kwiecistych kadrach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj to najpiękniejsza pora roku. Wszystko jest takie świeże. Kojarzy mi się też z okresem różnych świąt kościelnych, ślubami itp. Masz rację niestety trwa tak krótko.
      Miejsce mojego zamieszkania jest przepiękne.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Marzenko dziękuję Ci za cudowną podróż .... Mimo, że jesteś tak daleko , czułam jakbym spacerowała tam z Tobą :) Pozdrawiam i ściskam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest pięknie i bardzo zielono :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Hello Marzena,
    It's a wonderful time of the year and great to see the colors are back in nature.
    Wonderful pictures and a wonderful park. Nice shots with the decoration coffee cup.
    In The Netherlands it's today 25 degrees and I have a day off ... yeah...!!

    Sunny greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marco,
      Thank You for your comment and visit.
      We had 22 degrees on monday. Hope You had a very good time :)

      Usuń
  7. Uwielbiam wiosnę i dziękuję za cudowne jej pokazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Twoja wiosna, mam wrażenie jak bym czuła jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że już jest przeszłością. Dziękuję :)

      Usuń
  9. Che fioriture bellissime, così come le fotografie. Seguirò con piacere il tuo blog :)

    Un saluto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello,
      Thank You for visiting. Warm regards :)

      Usuń
  10. Cóż za cudna filiżanka. Zakochałam się w niej :)
    U mnie też już kwiaty poprzekwiatły na drzewach. Ale lada chwila rozwinie się bez :). Tak to już jest... coś przekwita, zakwita coś innego :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drzewa już przekwitły, ale teraz kwitnie bez. Niestety nie w takich ilościach jak w Polsce. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękna wiosna! Mam wrażenie jakbyś pokazywała mój park :) Szkoda, że tak szybko kwiaty znikają :)
    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielskie parki są piękne. Szkoda, że drzewa kwitną tylko chwilkę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. podziwiam Twoją wiosnę, a zachwycona jestem kolejnym pięknym porcelanowym nabytkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kadry, prawdziwie wiosenne!
    Nigdy nie byłam w Anglii (a studiowałam filologię angielską ;-)). Te domki są bardzo urocze! Mogłabym chyba tam spacerować godzinami i się zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce jest piękne a małe angielskie miasteczka zachowały swój urok, są śliczne.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń