7 czerwca 2016

Światło

Podnoszę rolety i zawsze mam przed oczami ten sam widok: budynki, uliczki, podwórka. Jedynie co podlega ciągłej zmianie to roślinny i światło, zależnie od pory roku. Światło zmienia tak wiele.

Wschód słońca w majowy poranek. Wiem, że zdjęcie tego nie odda, ale krajobraz za oknem miał niesamowity kolor. Złapałam aparat i udało mi się zrobić parę zdjęć. Na szczęście nie spóźniłam się do pracy.





W drodze do pracy w lutym, też można uchwycić całkiem ciekawe światło.



Czasem niebo ma naprawdę groźny wygląd i kolor.


Niebieska godzina, chwilę po zachodzie słońca bywa piękna.



Niestety tu większa część roku jest pochmurna i deszczowa.


Lato, kiedy to wschodu słońca nie mam szans zobaczyć, bo smacznie śpię. Uwielbiam rozpoczynać dzień takim słonecznym widokiem.









24 komentarze:

  1. Hello Marzena,
    Very nice pictures. It's always special to see the wonderful red colors of the sky.
    Every day has another look.

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  2. Piąte z kolei - niesamowite!
    O tak, niebo przyjmuje różne oblicza. Zawsze w takich momentach żałuję, że nie mieszkam gdzieś na obrzeżach, i że nie mam możliwości uchwycenia tego pięknego przedstawienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zalety mieszkania na poddaszu, chociaż to zdjęcie zostało zrobione telefonem w drodze do pracy:) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Swoisty spektakl w wykonaniu natury...Niesamowita kolorystyka na pierwszych czterech zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powietrze miało niesamowity kolor, zdjęcia tego nie oddadzą. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, taki atrament. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Masz miły widok z okna, okolica pewnie spokojna, a przynajmniej wygląda na taką ciut senną, czego zazdroszczę, bo ja mam z jednej strony parking a z drugiej ulicę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tu nudno i wszyscy plotkują, ale jest pięknie i bardzo bezpiecznie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wszystkie ujęcia - przepiękne,choć każde inne. Zgadzam się - to pora roku i światło zmieniają w tym samym krajobrazie tak wiele... A mi się spodobało zdjęcie nr 10.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba to zauważyć w tym zabieganiu. Dziękuję bardzo Marta :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię jak niebo zmienia kolor, to piękne że w zależności od pory roku czy też dnia mozna zaobserować zupełnie inny widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebo jest jak płótno. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wow, niesamowite oblicza nieba...Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam obserwować niebo z okna sypialni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wszyscy czegoś takiego doświadczamy a większość przechodzi nad ty do porzadku dziennego nie zastanawiając się nad tym. Super pomysł, super zdjęcia, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie każdy patrzy do góry i pod nogi. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Widzę, że nie tylko imię nas łączy. :) Również ubóstwiam gapić się w niebo, podziwiać kolory, strukturę chmur. Piękna seria Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiele nas łączy :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Też jestem miłośniczką nieba, najczęściej w drodze do domu z pracy zapatruję się w górę bo o tej właśnie godzinie można zobaczyć najciekawsze spektakle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam obserwować niebo a tutaj jest ono niesamowite. Pozdrawiam :)

      Usuń