17 czerwca 2016

Z wizytą u Alicji








34 komentarze:

  1. Absolutnie cudowna filiżanka, te bratki doceni nie tylko Alicja :) Marzenko, zdjęcia jak poezja, każde jedno to rozkosz dla oczu, próbuję wybrać ulubione, ale nie udaje mi się, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję Ci bardzo i życzę wspaniałego weekendu. Całuski :)

      Usuń
  2. Mogę się tylko podpisać pod słowami poprzedniczki. Filizanka i zdjęcia cudne.
    Pozdrawiam Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak z krainy czarów ta filiżanka;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna filiżanka :) Mam do nich słabość, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia! Zastanawiałam się, gdy tylko zobaczyłam tytuł - jaką to Alicję odwiedzimy... :)))
    (A ja teraz popijając zieloną herbatkę z Twojej filiżanki delektuję się i smakiem, i zdjęciami)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. Jakie piękne, klimatyczne zdjęcia. A filiżanka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna opowieść :) Piękna stylizacja...
    p.s. uwielbiam zieloną herbatę !
    Pozdrawiam serdecznie Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochamy takie filiżanki z pięknym printem :) Ale zdjęcia są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna filiżanka, marzy mi się taka :) Wtedy wieczory z książką byłyby jeszcze bardziej przyjemne :) Pozdrawiam, Darin Kr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie filiżanki potrafią umilać życie :)

      Usuń
  10. świetne zdjęcia, a filiżanka...ech...zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie stylowe komplety do kawy i herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, bardzo lubię takie filiżanki.Twoja jest piękna, taka gustowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na Twojej stronie, masz piękne zbiory. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Jakie urocze zdjęcia i śliczna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś filiżankową maniaczką ;D
    piękna !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna filizanka a co to za herbatka ? jestem miłośniczka filizanek i herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie detale! Filiżanka piękna, ale to dobrze dobrane światło robi robotę ;)

    OdpowiedzUsuń