14 lipca 2016

Hobby










30 komentarzy:

  1. Jak patrze na te zdjecia to zachciało mi sie bardzo wakacji. Przepiękne błękity, te ryby wyglądają zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kinga. Mnie się chce wakacji 12 miesięcy w roku. Obsesja ;)

      Usuń
  2. Hello Marzena,
    What a great place to be. Fantastic the clear blue water.
    Nice pictures and wonderful to see the swimming fishes.

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marco,
      Thank You for your nice words.
      Kind regards :)

      Usuń
  3. Zdjęcia rybek są przepiękne!! I ta woda, jaka błękitna, aż chciałoby się zanurzyć w niej stopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu.Mam słabość do morskiego błękitu i rybek tych na wolności :)

      Usuń
  4. Piękne kadry Marzenko, cudne widoki, a rybki bardzo fotogeniczne...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko. Całuski :)

      Usuń
  5. Pięknie ! ! ! Wakacyjnie, błękitnie, cieszę się, że dzielisz się nadal kadrami z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, zwłaszcza ryb. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajecznie! Gran canaria jak dobrze wyczytałam z etykiet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się, ale nie tak piękna jak Fuertaventura :)

      Usuń
  8. W takich miejscach mogłabym przesiadywać bez końca :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Dlatego "ściskam" ile się da, żeby tam bywać ;)

      Usuń
  9. W tym roku nie mogłam wyjechać to chociaż sobie popatrzę i powzdycham :) Pozdrawiam Marzenko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie :) marzę o takich wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za chwilę się tam teleportuję ...... Cudowne zdjęcia Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń