21 lipca 2016

Zachód słońca, Gran Canaria

Jeden z najbardziej spektakularnych jakie widziałam, chociaż dwa miesiące temu udało mi się oglądać jeszcze piękniejszy zachód słońca na plaży w Anglii. Niestety nie miałam ze sobą aparatu.
Zdjęcia nie oddadzą tego co udało mi się zobaczyć własnymi oczami. Nieważne. Chciałam podzielić się z Wami tą piękną chwilą :)


 Ocean i hotele w Puerto Rico.


 Chmura w tle wygląda niesamowicie.


Mogłabym tak patrzeć i patrzeć.



 Przez chwilę zrobiło się bardzo różowo.




Łódka we właściwym miejscu i czasie.


Następnie krajobraz zdominował kolor pomarańczowy i groźnie wyglądające chmury.





Gdzieś tam daleko Teneryfa i wulkan Teide.






Po zachodzie słońca nadszedł czas na niebieską godzinę.




30 komentarzy:

  1. Jakie piękne widoki, coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne widoki, kolory, światło... a zdjecie z łódka niesamowite....!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Fajnie było to wszystko obserwować :)

      Usuń
  3. Zjawiskowe! Pięknie uchwycone. Takie zachody słońca nie zdarzają się zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  4. łał istna magia w każdej fotografii i każdym ujęciu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello Marzena,
    This is amazing. What a great shots. Fantastic to see the sunset with the golden colors.
    A wonderful location with rocks and a great view over the sea. Hmmm....!!

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widowisko barw! Mnie szczególnie zachwycają zdjęcia 4,5, 6, coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. Nie tyko łódka była we właściwym miejscu o właściwym czasie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za barwy na niebie! Rzadko kiedy mogę obserwować zachody słońca (Marzenko chyba znasz mój ból w UK lato jak każda inna pora roku, szaro i deszczowo)ale w takim miejscu to istna bajka! Kolory na niebie jak malowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był prawdziwy spektakl. Znam ten ból, dlatego oszczędzam i uciekam w miejsca, gdzie jest inna aura :)

      Usuń
  9. Jakie cudne kadry i przede wszystkim krajobrazy :) Brawa za takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło mi słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  10. Przepiękny spektakl zachodzącego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie i wyjątkowy ten zarys wulkanu na horyzoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te zdjecia wody to coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz się tam teleportuję :) Cudownie !

    OdpowiedzUsuń