24 sierpnia 2016

Zapach lata

 Tak pachnie lato. Szkoda, że tak krótko.










44 komentarze:

  1. Otak tak, to nieodzowny zapach lata :) Uuuuweilbiam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. poziomki i jagody, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie potrafisz komponować bukieciki na zdjęciach! Ile uroku mają krzaczki poziomek w takiej oprawie stylistycznej :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak piękne słowa :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia Marzenko <3
    Z kolei poziomki nieodłącznie kojarza mi się z ogrodem mojej babci :) Piekne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu :)
      Ja też mam podobne wspomnienia :)

      Usuń
  5. oj tak lato pachnie poziomkami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Na jasnym tle to super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Marzena,
    That looks very well.
    Lovely strawberries and so fresh from the ground..hmmm...!!

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo szkoda, że tak krótko. Pięknie pokazane lato na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Weronika. Szkoda, że lato jest takie krótkie :)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia robisz, szczerze. Mam nadzieje,ze kiedys będę robić choc w połowie tak dobre zdjęcia jak Ty. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam serdecznie!

    uwiecznij-chwile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nie wiesz jak się cieszę, kiedy słyszę takie słowa. Robisz piękne zdjęcia. "Praktyka czyni mistrza". Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. cudo ! a jakie piękne to poziomkowe miejsce takie kamienno-skaliste :)
    piękne, delikatne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrosły mi takie przed samymi drzwiami :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Ech, kojarzy mi sie z dzieciństwem, dawno dawno nie jadłam 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Smaki dzieciństwa, a do tego dzikie poziomki jak pachną. Śliczne stylizacje, bardzo apetyczne. Pieknie wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie poziomkowe piękności, wspaniale pokazane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magia zdjęć nie do opisania :D Estetyka i czyste piękne ^^ Ja chyba nigdy nie dojdę do takiej perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janusz Ty to mnie rozpieszczasz ;) Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa.
      Oczywiście, że tak, trzeba tylko dużo "ćwiczyć". Jesteś na bardzo dobrej drodze i nie chodzi mi tylko o zdjęcia :)

      Usuń
  15. Też poziomki kojarzyły mi się z latem jak byłam mała. Teraz niestety są lata, że nie widzę ich;-( Pięknie poziomkowo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poziomki to dla mnie też zapach dzieciństwa. Mieszkam w mieście i tu je ciężko znaleźć. Tym razem wyrosło ich całkiem sporo przed moim domem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Boa tarde, lindas fotos com belas cores, julgo que as ultimas mostra o belo medronho.
    Resto de boa semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Antonio :)
      Thank You so much. Warm regards :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu zauważyłam, że jesień już nadeszła :)

      Usuń
  18. Przepiękne zdjęcia, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Cudnie wygląda ten bukiecik poziomek! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmmm ale smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne zdjęcia! :)
    dobrze, ze jesień też ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń