13 października 2016

Czerwone liście








37 komentarzy:

  1. Pieknie, juz jesiennie... Pozdrawiam Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden element a jakże wielkie możliwości w tworzeniu zdjęcia.
    Piekne one wszystkie!

    Pozdrawiam cieplutko Marzenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zobaczyłam na pintereście te czerwone listki i od razu wpadłam do Ciebie tutaj, żeby napisać, że to zdjęcie z teksturą jest po prostu mega! I to podwójne pod nim też! Oczywiście pozostałe też są piękne, miałaś dobry pomysł na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie zdjecia ! Zostaje tutaj na dluzej :) Masz dobre "oko" ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia, zakochałam sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki takim zdjęciom można pokochać jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jesienne kolory to jest to, co lubię najbardziej :)

      Usuń
  7. Boa tarde, maravilhoso trabalho fotografico executado com muito gosto e criatividade.
    Feliz fim de semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ujęcia! Na tyle sposobów jeden obiekt :) Świetna jesteś w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ten wspaniały komplement :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne kompozycje. W prostocie tkwi ich piękno...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ukochany, cudowny minimalizm!
    Pięknie Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu. Właśnie na tym mi zależało. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Takie zestawienie kolorystyczne kojarzy mi się japońsko :D Śliczne są te Twoje zdjęcia, aż miło się pałęta po Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i witam u mnie na blogu :)

      Usuń