15 listopada 2016

Fioletowe róże

Fioletowe róże, czyli śmieci, które miały wylądować w koszu. W drodze do domu z moimi różami, weszłam do sklepu ze starociami i znalazłam wazon, o którym już od dłuższego czasu marzyłam.
Kupiłam wazon a potem naszła mnie refleksja, że tych wazonów i filiżanek już mam za dużo. Mówię więc stop! Teraz będę wydawać pieniądze na kosmetyki i ubrania. Może któregoś dnia coś z moich zbiorów rozdam, sprzedam? Kto wie.
Życzę Wam fajnego i pełnego inspiracji tygodnia :)
















33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anita i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Róża wyszła bardzo romantycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. piękne, subtelne fotografie, a takie róże uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Kocham róże i jestem pod wrażeniem jak wiele jest ich odmian. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Zawsze wyczarujesz piękne stylizacje :) Urzekły mnie te fioletowe róże Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Martynko i pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  5. Piękne stylizacje i zdjęcia. Urzekająca tkanina z motylami i szmaragdowy kolor okładki książki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Domyślam się, że róże sztuczne ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia jak zaczarowane:-) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Marzena,
    Great pictures. The first two are so amazing.
    They could be framed and hang on a nice place.

    Sweet greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much Marco :)
      Warm regards :)

      Usuń
  9. Przecudnie. Ech... rozmarzyłam się. Też uwielbiam starocie, a pokazane w ten sposób - szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Wazonów i filiżanek nigdy za dużo! ;) Zdjęcia przeurocze jak zwykle :) ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Niestety w moim przypadku to jest za dużo ;)

      Usuń
  11. Miałam podobne z kolekcjonowaniem kubków, aż w końcu uzbierała się ich cała szafka :)
    Miłego weekendu Marzenko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff nie jestem sama ;)
      Dziękuję Kochana i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Dobrze mieć taką kolekcję wazoników i innych tego typu bibelotów. Nigdy nie wiadomo, co się przyda do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie skomponowane. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Wazon wspaniale współgra z różami ^^ W rzeczy samej prawdziwy kunszt fotografii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janusz kochany jesteś!!! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

      Usuń
  15. Zdjęcia urokliwe, mogłyby być cudownymi pocztówkami. :)

    OdpowiedzUsuń