2 listopada 2016

Jesienne czytanie





36 komentarzy:

  1. Czytanie w takim towarzystwie jest rozkoszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna nowa filiżanka do kolekcji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam Moniko :)

      Usuń
  3. Mnie kusił taki jesienny kubek z lisem, ale postanowiłam oszczędnościowo, że mi już kubeczków wystarczy. I co? 20min potem poszło na książkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, oszczędzam, żeby wydać na coś ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jak zawsze - pięknie, nastrojowo... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marta i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jaka piękna filiżanka. Jestem urzeczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ale cudna ta filiżanka! Po prostu cacuszko dorwałaś :) Drugie zdjęcie jest przegenialne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam to aż mi serce mocniej zabiło ;) Dziękuję Kasiu i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Marzenko ... śliczna filiżanka w pięknej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie, klimatycznie, nastrojowo,pomysłowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo serdecznie :)

      Usuń
  9. Boa tarde, bela e linda chávena de Outono.
    Feliz fim de semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna filiżanka.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna ta filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Thank You Antonio for visiting :)
      Warm regards :)

      Usuń
  13. Chyba wszyscy wpadamy do Ciebie na herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta filiżanka wprowadza cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń